Onko mulla nyt astma? Kokeilin astmapiippua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla on ollut jotain 10 päivää outo kurkku, se tuntuu oudolta ja kuin olisi vaurioitunut sisältä, vaikea kuvailla. Sellainen oudon kipeä, pystyn syödä ja juoda mutta se on tosi outo. Ja sitten alkoi tuntua että on raskasta hengittää, aina välillä. Kun otan syvän henkäyksen, on jotenkin vaikeaa ja koronatestejä on tehty ja ne on negat.
Nyt kokeilin sellaista astmapiippua eräältä ja otin siitä kaksi suihkausta. Nyt kun otan syvän henkäyksen, tuntuu tosi hyvältä!!! Ei yhtään raskaalta, painavalta tai oudolta.
Onko mulla siis astma? Ja ainoa lääke on toi suihke? En haluaisi mennä vielä lääkäriin mutta jossain vaiheessa on kai pakko. Onko jollain kokemusta?

Kyl astmalääkkeet avaa hengitystä myös terveiltä ihmisiltä:)
Mul oli joskus hengityksessä vaivaa ja käytin vähän aikaa jotain avaavaa ja jotain, mikä sisälsi lääkettä.. Pitkä aika, en muista tarkalleen.. Mut vaivat meni ohi kuurin jälkeen.

Niin no ihan turhaahan sitä on lääkärissä käydä akuutin oireilun takia, sen kuin jatkaa kaikenmaailman kavereidensa lääkkeiden kokeiluja, niin varmasti aina jotain tapahtuu..

Yhteistyössä