Mikä ihme mulla voi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraswwww
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ihan samoja oireita, paitsi ei ehkä ihan noin vahvoja ruumiista poistumisen tunteita. Mutta itsellä ainakin taitaa syynä olla niskajumi. Mulla on korvissakin outoa paineentunnetta ja silmiä väsyttää ja kirvelee. Käy kokeilemassa hierontaa! Jos ei siitä ole apua, niin sitten lääkäriin. :)

Mulla kyllä on ollut jo vuosia niska-hartiaseutu ihan jumissa. Itse asiassa pahimmat jumitukset ja väsymistuntemukset alkoivat samoihin aikoihin, tai vähän aiemmin, kuin tämä outo olo alkoi.

Olo on ihan kamala, päätä särkee ja koko keho tuntuu järkyttävän painottomalta :(. Toisaalta väsyttää ihan älyttömästi, toisaalta tuntuu ylivirkeältä. Välillä tuntuu kuin olisin nukahtamispisteessä kun säpsähtelen. Ja välillä tuntuu siltä kuin "unohtaisin" hengittää ja tuntuu kamalan epätodelliselta :(. Toisaalta olen ihan tietoinen ympäristön tapahtumista, en näe mitään näköhäiriöitä/harhoja, mutta tämä jatkuva tokkuraisuus. Korvatkin tuntuvat koko ajan oudon tukkoisilta.

Päänsärky on siis jännityspäänsärkyä, mitä mulla on ollut monen monta kertaa aiemminkin.

Mutta en todellakaan ymmärrä tätä oloa. Aamullakin aloin heti herätessä itkeä kun havahduin siihen että olo on edelleen yhtä kamala. :(

Yhteistyössä