Onko mulla isot tissit, kuppikoko 75C ?? Kuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samaa liivikokoa käytän kuin ap, pidempi olen ja painavampi, mielestäni mulla on keskikokoiset. Imettäessä oli isot, mutta pienet nää ei tosiaan ole, vaikka ei myöskään enää pyöreät ja kiinteät... Mutta mies tykkää :)

Mikä teitä oikein vaivaa? ''Aika pienet nuo on'', no ei ne ole suuret ole mutta enemmän isompaan kuin pienempään.. Sitäpaitsi mikä ihmeen ''iso tissi ihanne'' teillä on? Onko sellaset tissit kivat missä nännit on lautaen kokoset ja rinnat roikkuu napaan asti, no voi ne näyttää rintikoilla hyvältä mutta kun ne ottaa pois niin näky ei varmasti miellytä toisin kun sellaiset mitkä ei roiku on kauniin pyöreät ja terhakat. Että älyhoi !

Minusta 75 C on ihan normaali koko, ei iso eikä pieni.Tietty riippuu hlön koosta muutenkin, onhan se vähän eri juttu onko ne 150-vai 180-senttisellä. Itselläni sama koko, eikä kyllä mitenkään isot ole.

Miksi linkitit kuvan jossa sulla push-upit päällä? Ja varmasti myös toppausta? Normaalit liivit jotka ei oo topatut antaisi realistisemman kuvan. Monilla push-upeilla voi suurentaa kuppikokoa jopa kahdella.

[QUOTE="heips";26764948]Mutta iso ympräysmitta (esim. 85 D) tarkoittaa myös yleensä isokokoista naista. Ja tietenkin rinnatkin ovat yleensä isommat kun on ylipainoa. Mulla ympärysmitta 70 ja olen normaalipainoinen.[/QUOTE]

Mutta jos on D70 niin ne rinnat ole läheskään ole niin isot kuin D85. Eräällä naistuttavalla taitaa olla G80, erittäin isot, täysin normipainoisen näkönen.

Mutta jos on D70 niin ne rinnat ole läheskään ole niin isot kuin D85. Eräällä naistuttavalla taitaa olla G80, erittäin isot, täysin normipainoisen näkönen.

Joo, ei olekaan D70 sama kuin D85, koska kuppikoot kasvavat ympärysmitan mukana. D85 vastaava koko 70 ympräysmitalla olisi G70. Sen kokoiset rinnat niin pienellä naisella olisivat valtavat ja epäsopusuhtaiset (ja varmaan aika epätavalliset jos ei oo silareta)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;16951077:
Täällä on ollut jo yksi lööppiketju rinnoista, se valitettavasti jouduttiin lukitsemaan ja toimitus/ylläpito päättivät ettei toista samanlaista tule. Mitähän minä tälle ketjulle teen? =)

täällä ei nykyään moderaattoreita enää olekkaan.
tuli vaan mieleen kun tissit pitää saada pois näkyvistä ja toisaalla on kuva jossa ihmisestä lasketaan veret sinkkiämpäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30670794:
täällä ei nykyään moderaattoreita enää olekkaan.
tuli vaan mieleen kun tissit pitää saada pois näkyvistä ja toisaalla on kuva jossa ihmisestä lasketaan veret sinkkiämpäriin.

Onneksi siinä kuvassa olikin tissit sensuroitu. Hyvä niin, joku ois voinut järkyttyä.

Mul onkii (mun mielestä) pienet/keskikokoiset tissit, kun oon just laihtunu 20 kg. B/C. (Laihtunut todnäk pysyvästi.) Tai itseasias ne kyl on B. Jos tissit viel just menis, niin naama on valitettavasti pärsieestä. Mitä teen? En oo tän takia esim miestä löytänny. Asun Helsingissä, jossa miehet ovat vieläpä erittäin "vaativia". Täytyy myöntää että kun olin n. 20-23 v, niin olin ihan hyvännäköinen. Nyt n. 40 v. Minuun on joskus ihastuneet n. 50 v miähet. Kandeeko valita 50 v? Millasia ovat? Nuoret miehet kattelee mut luulee keväisin jotkut tääl että olen ras-kaa-na. En ole koskaan ollut ras-kaa-na. Olen oikeasti neuvoton. Ainut partneri kolmeen vuoteen kohtelee kun p***ureikää. Baarit on TODELLAKIN nähty! Fb:ssä mul ei oo yhtäkään kaverii. Tai on muttei ykskään taida asua edes Euroopassa. Ai niin tää meni vuodatukseks... kysehän oli siit kuppikoosta alkujaan. Onks mul liian pienet? T: J

Yhteistyössä