Onko muita yksinäisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ujo yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ujo yksinäinen

Vieras
Kyllähän noita kavereita löytyy, mutta aikaharvoin nähdään kenenkään kanssa. Kai se on omaa saamattomuutta. Mutta eipä mulla ketään ole kelle voisin sydäntäni purkaa (mies löytyy mutta ei kaikkea viitsi senkään niskaan kaataa) ja välillä vaan tuntee olonsa todella yksinäiseksi. :(

Nytkin olis niin kiva lähteä käymään terassilla, mutta enpä mä yksinäni mihkään lähde, ujokin kun vielä olen. :(

Alkuperäinen kirjoittaja v:
:wave: Täälläkin ujo ja yksinäinen. Vaan ei mulla hätää, viihdyn myös itsekseni.

Kyllä mäkin yksikseni/lasten kanssa viihdyn ihan hyvin, mutta välillä tulee tunne että olis kiva jos olis joku kenelle kertoa ilot ja surut tuon miehen lisäksi. Ja kenen kansas aina välillä käydä jossain.

Mie olen yksinäinen välillä, mut se on ihan omaa syytä. Kavereita luultavasti olis enenpi jos jaksais vaan olla aktiivisempi. Kun tekee hyvinkin sosiaalista työtä ja on yrittäjä niin ei jaksa sen päälle enää hirveesti seurustella. Mut nyt kun on lomalla, niin kylläpäs kaipaa ystäviä ja välillä huomaa ettei ole juuri ketään kelle ilkeis purkaa sydäntään.

Alkuperäinen kirjoittaja ujo yksinäinen:
Kyllähän noita kavereita löytyy, mutta aikaharvoin nähdään kenenkään kanssa. Kai se on omaa saamattomuutta. Mutta eipä mulla ketään ole kelle voisin sydäntäni purkaa (mies löytyy mutta ei kaikkea viitsi senkään niskaan kaataa) ja välillä vaan tuntee olonsa todella yksinäiseksi. :(

Nytkin olis niin kiva lähteä käymään terassilla, mutta enpä mä yksinäni mihkään lähde, ujokin kun vielä olen. :(

Älä valehtele. Mene sairaan
poikasi luo!

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen seurannut:
Alkuperäinen kirjoittaja ujo yksinäinen:

Älä valehtele. Mene sairaan
poikasi luo!

Menisin kyllä jos sellainen olisi. Mene sinä hiekkalaatikolle leikkimään.

Yhteistyössä