Onko muita varattuja naisia joita silti koitetaan

  • Viestiketjun aloittaja Chili
  • Ensimmäinen viesti
Chili
iskeä?

mitä ajatuksia teissä herättää?

minussa ainakin seuraavanlaisia:

onko vika minussa, näytänkö niin moraalittomalta

Eikö nämä miehet arvosta ollenkaan toisen parisuhdetta? Perhettä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ukko:
Entäs ne varattuja miehiä vokottelevat naiset?? Kyllä minäki haluaisin istuskella rauhassa kavereiden kans baarissa, mutta minkäs teet ku oot niin hurmaava ;)
hmm..niin mutta siksi kysyn naisista kun olen itsekin nainen. yhtä moraalitonta toisinkin päin!
 
No jaa, ei mua sentäs kukaan tuttu yritä iskeä- siinä tapauksessa saattaisin katsahtaa vähän kieronlaisesti.
Mutta baarissa yms toisinaan, enkä mä nyt siitä loukkaannu sentäs! :eek:
Saahan sitä sanottua että sori mä olen naimisissa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No jaa, ei mua sentäs kukaan tuttu yritä iskeä- siinä tapauksessa saattaisin katsahtaa vähän kieronlaisesti.
Mutta baarissa yms toisinaan, enkä mä nyt siitä loukkaannu sentäs! :eek:
Saahan sitä sanottua että sori mä olen naimisissa.
Tarkoitankin sellaisia miehiä joita ei haittaa se että on naimissa ja lapsiakin löytyy, että se yritys jatkuu vaan :(
 
Tuntuu että tuo sormus sormessa on oikein miesmagneetti! Kerrankin eräs mies tuli baarissa iskemään minua. Ehdotti hänen kotiinsa jatkoille menoa. Kerroin nätisti: "Ei kiitos. Olen kihloissa. Ja sitä paitsi mieheni seisoo tuossa aivan lähellä." Tähän mies totesi: "Ei se mitään, mä oon naimisissa mutta muija on matkoilla". :eek:

Onhan se välillä ihan "hauskaa" että jotkut tulevat iskemään mutta tosiaan joskus tulee sellanen olo että näytänkö jotenkin helpolta vai mistä se johtuu :/
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sannuli88:
Tuntuu että tuo sormus sormessa on oikein miesmagneetti! Kerrankin eräs mies tuli baarissa iskemään minua. Ehdotti hänen kotiinsa jatkoille menoa. Kerroin nätisti: "Ei kiitos. Olen kihloissa. Ja sitä paitsi mieheni seisoo tuossa aivan lähellä." Tähän mies totesi: "Ei se mitään, mä oon naimisissa mutta muija on matkoilla". :eek:

Onhan se välillä ihan "hauskaa" että jotkut tulevat iskemään mutta tosiaan joskus tulee sellanen olo että näytänkö jotenkin helpolta vai mistä se johtuu :/
Tätä juuri tarkoitin :(
 
Just olin perjantaina ekaa kertaa yli vuoteen baarissa ja ei kyllä tule hinku pitkään aikaan mennä uudestaan. Mä kun suostuin tanssimaan miesten kanssa (en mitään hitaita likistelybiisejä ) mutta kerroin, että olen naimisissa enkä halua mitään. Silti yksi alkoi perseestä puristella ja yritti jotain. :x Ja herättää juuri noita samoja ajatuksia mitä ap sanoi: Olenko todella niin moraalittoman näköinen?
 
Muumibuumi
Mä en ymmärrä yhtä tuttuani, joka tietää että olen varattu. Ja olen tehnyt selväksi, että olen onnellisesti varattu, yritetään toista lasta jne. Ja olen sanonut sille miehelle, että vaikka olisin vapaakin, niin sillä ei olis mitään mahiksia. Mukava mies, mut siis... no sellainen macho naistenkaataja...

Niin ilmeisesti se, että olen niin sanonut on sit vaikea paikka, koska aina vaan jaksaa yrittää. Ja jaksaa ja jaksaa vihjailla ja kun sanon suoraan, että lopeta tuo vonkaaminen... Niin sitten vihjailee ja vihajailee.. Ja muistaa aina joka väliin sanoa "en vonkaa, enhän mä saa" sit taas jatkaa... Argh!
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja Muumibuumi:
Mä en ymmärrä yhtä tuttuani, joka tietää että olen varattu. Ja olen tehnyt selväksi, että olen onnellisesti varattu, yritetään toista lasta jne. Ja olen sanonut sille miehelle, että vaikka olisin vapaakin, niin sillä ei olis mitään mahiksia. Mukava mies, mut siis... no sellainen macho naistenkaataja...

Niin ilmeisesti se, että olen niin sanonut on sit vaikea paikka, koska aina vaan jaksaa yrittää. Ja jaksaa ja jaksaa vihjailla ja kun sanon suoraan, että lopeta tuo vonkaaminen... Niin sitten vihjailee ja vihajailee.. Ja muistaa aina joka väliin sanoa "en vonkaa, enhän mä saa" sit taas jatkaa... Argh!
Sehän tekee susta vaan vieläkin mielenkiitosemman sen mielestä, et oo niin helppo nakki ;) Jos nimittäin on " macho naistenkaataja"
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
varattu on varattu, eihän varattuun vessaankaan tungeta.
:D
Tuo on kyllä hyvä vertaus.


Minua kanssa herättää miettimään, olenko jotenkin 'sellaisen' näköinen. :snotty:
 
Huumekoira
No mä en käy paikoissa, missä kukaan tulisi yrittämään. Yleensä liikun miehen kanssa, joten olisi ehkä hullua tulla siihen eteen venkoilemaan. Joku oikein hullu voi erehtyä tekemään senkin. :xmas:
 

Yhteistyössä