Onko muita valvomassa tässä kuumuudessa?

• Viestiketjun aloittaja Arja
  • Ensimmäinen viesti
Arja

Onpa taas mukavaa.Sisällä lämmintä vain vaivaiset 31`C SIIS NYT.
Koko päivä on mennyt lorviessa.Vain pakolliset asiat olen saanut tehtyä eli ruoan laitto, imurointi ja pyykinpesu.
Taitaa tämä yö mennä valvoessa.Kodin ulko ovia ei voi avata, kun mies unohti ostaa itikka verkon tänään ja ikkunat ovat auki, mutta ilma ei tunnu kiertävän.
Sää tiedotus lupasi päiväksi 30`C ulos! Voi vain arvata onko päivällä sisällä 35 vai 38`C lämmintä =(

.
Ihanan viileää on kotona (nyt 21°C), kun asutaan ekassa kerroksessa varjon puolella. Kävin tänään kaverini luona, jossa oli niin kuuma, ettei sisällä voinut olla. Oikein säälitti kun ajatteleekin, että sellaisessa joutuisi nukkumaan. Tulevaisuudessa haluaisin kyllä yläkerroksiin - ilmastointilaitteen kera.

Arja
Alkuperäinen kirjoittaja valvoja myös:
Tarkenee täälä ihan kivasti. Kummituksetkin pitävät kivasti seuraa, ne ei vain oo kovin kivoja aina, ku säikyttelee.:(

Mitkä kummitukset?
Kerrotko tarkemmin? Jos vaikka saisi edes vähäksi aikaa muuta ajateltavaa kuin tämä kuumuus!
Ei tarvitse etelän matkaa varata näillä keleillä =) tai tarvitsee....hotelleissa on kunnon ilmastoinnit.

valvoja myös
Meilä kummittelee täälä talossa.. rasittavaa, ku luulen mieheni kopistelevan pesuhuoneessa, mutta ku meen sinne ei sielä ketään ole.:/ Ei ne sinänsä muuta tee kuin kopistele ja kävele... :D niihin tottuu :D niitä on vain ehkä yks.:)

Meilläkin taitaa kummitella kun huomasin eilen kun olin menossa nukkumaan ja sammutin ensin keittiöstä valot ja kun olin jo kiipeemässä portaille niin valot syttyy yhtäkkii takas päälle ja tietenki kävin ne sammuttaa ja sama toistui ainaki 5 kertaa..

Täällä on onneksi vaan +21 astetta

Arja
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Hui, meillä putos asteet ihan yhtäkkiä! Koko päivän on ollut tuuletin päällä ja ikkunat auki ja nyt huomasin että mulla on kylmä :eek:

No olipa yllätys.Toisilla tippuu asteet ja täällä ei =(
Tällä hetkellä ei hirveästi haittaisi jos asteet tippuisi ja kummitus vierailisi...Olisi ainakin viileämpi yö tiedossa oli kummitus talossa tai sitten ei =)

Jos puhutaan vakavasti niin joskus öisin olen herännyt siihen,että tuntuu kuin joku koskettaisi niskaa/ hiuksia!? Siitä outoa, että olen mennyt yksin nukkumaan ja mieskään ei ollut silloin kotona (vuorotyö) Ei voi miestä syyttää,että liian liki nukkuisi...outoa

Makkarissa +27 astetta, tuuletin puhaltaa täysillä, mutta ei auta. Olkkarissa +28 ja tänne kuolee |O ikkunoita ei oikein voi avata, ettei kissat karkaa. Tai siis sitä ainoota ikkunaa minkä tässä tuvassa saa auki :headwall: ja siitei oo mitää hyötyä, kun ei saa läpivetoa.

Sama täällä, tuuletin makkarissa kun vauva ei meinannut alkaa nukkumaan kun on niin kuuma, mutta tuuletin helpotti kummasti.

Minä en kyllä jaksanut edes imuroida tai pestä pyykkiä. Ulkoilutin kahdesti koiraa vauvan kanssa, tein ruokaa ja syötin vauvaa pitkin päivää ja siinäpä se melkein olikin. Ulkona oli kyllä mielenkiintoinen seisova ilma, ikäänkuin odottelisi jotain....

Yhteistyössä