Onko muita tulevia -92 äitejä?

voi että kuulostaa mukavalta :) ja hienoa että muitakin saman ikäisiä :)
meillä vasta menossa 11+5 mutta onneksi kohta paukkuu täydet 12 :heart:
itsellä ollut ihan epätodellinen raskaus kunnes pääsin ensimmäisen kerran neuvolaan ja ultrattiin ja siellä sitten olikin joku vaikka ei oireita juurikaan ollut :whistle: siinä se vasta tuli todeksi!
 
Joo siinä iskee paniikki kun ei mitään tapahdu, sekin on koettu.. Toisaalta siinäkin iskee paniikki, kun joutuu polille verenvuodon ja vatsakipujen takia.. Nyt onneksi rauhoittunut meno meillä päin ja voin ainakin toistaseks yrittää nauttia kivasta keskiraskaudesta :)
 
No niin toi on noita paskoja ääritilanteita mitä ei pitäs ikinä kokea ku tulee vaan kauhee stressi! Kunhan pystyy elämään ja iloitsemaan raskaudesta :) Onneksi sulla on hyvä vaihe menossa vaikka ei itselläkään mitään valittamista ole!
Tulis vaan ens viikko niin pääsisin polille ekaan kunnon ultraan :D vai mikä se nyt on hienolta nimeltään "varhaisultra":headwall::p
 
Me ei päästy ultraan kun vasta viikolla 12 vai 13, kun ei mitattu niskapoimuja lainkaan.. Sen jälkeen ultrattukin sitten kolme kertaa syystä tai toisesta, kuvia riittää ilmotustaululla pitkä liuta :D
Mistä päin olet, jos saa kysyä?
 
ainakin mulla on se sikiöseulonta ni sen takia on nyt sitten se ja oonkin sillo viikolla 12+4. jotain nevolassa sano et kattosivat siellä sen niskaturvotuksen...:whistle:
saisinpa itekki kuvia vaikka joka viikolta ni vois vertailla tässä alkuvaiheessa miten masussa kasvetaan :) mutta siis joo muutin etelä-pohjanmaalle tässä kesänaikana. mistäs sä?=)
 
Joo siellä sikiöseulonnassa ne just kattoo sen niskaturvotuksen:) eka ultra oli kyl niin ihana, mullakaan ei sillon viel ollut mitään oireita ja oli vaikea uskoa et siel mahassa muka oikeesti olis jotain. Mut löytyshän sielt se pieni syke <3
 
Mukava kuulla että muitakin samanlaisia alkuraskauksia :D
Tuli muuten mieleen että vaikuttaakohan mitenkään musiikin kuuntelu sikiöön.. siis autossa jossa on useempi basso ja se jytinä on aikamoista. Miehellä kun on tuo innostus vielä päällä ja sitä musiikkia kuunnellaan täysillä ja kauhee jumputus. ja itsekkin kyllä tykkään kuunnella.:confused:
 
En usko, että nuo bassot mitenkään vaikuttaa, ainakaan sulla vielä :) Eikös oman äidin äänikin ala kuulua kohtuun vasta joskus lähempänä 20. viikkoa? Jos oikein muistan.. Tietysti siitä tärinästä en sitten tiedä, mikä basareista lähtee. Mä olen ainakin ihan huoletta käynyt baareissakin tanssimassa vielä viikolle 15 ja actionleffoja katsotaan leffateatterissa ihan varmaan loppuun asti :D

Ainiin, mä olen Turusta :)
 
juu täällä on lisää -92 tuleva äiti ja asun riihimäellä esikoista odottelen
ihan alussa vast 5+3 mutta ensimmäinen neuvola on jo parin viikon päästä kyl jännittää ihan kamalasti..
 
Viimeksi muokattu:
Joo ei sikiö vielä kuule sitä musiikkia, mun mielestä niistä neuvolan lapuista ainakin sai selville että koska se alkaa kuulla:) ja ei kovasta musiikista oo haittaa kun lapsivesi vaimentaa ääniä niin paljon. Vauva vaan saattaa herätä siihen ääneen, jotkut oikeen tahallaan soittaa musiikkia kovalla että se vauveli tottuis jo kohdussa meteliin niin ei olis niin ääniherkkä sit ulkomaailmadsa :)
 
vaikka en ite oo -92 niin tulin sanomaan että ei se vauvaan vaikuta mitenkään se musiikki, muuten kun että se tottuu siihen. Kohtu suojaa pientä kaikelta pahalta. Mutta siis eihän niitä bassoja voi paukuttaa sit kun pikkunen on kyydissä, niin hyvin se ei niihin totu :D
 
Hyvä tietää! :) kun kohta tulee autoon 6 bassoa seläntaakse jytisemään niin mietin just vaan ettei se vhingoita mitenkään ku tuntuu normaalistikkin että sisäelimet lähtee liikkeelle :D mutta kait sitä voi hyvällä omalla tunnolla kuunnella mikäli omat korvat kestää :saint:


teretulemast lelluskiini, ensimmäinen neuvola on ihana kokemus :):heart:
 
Eiköhän tänne kaikki kelpaa ^^, tervetuloa keskustelemaan!
Minä siis olin Turun suunnilta kuten mainittu.. Täällä pikkupoika kovasti möyrii parhaillaan, on kyllä maailman ihanin tunne :heart: Jos jotain kiinnostaa lukea tarkemmin arjestamme, niin kirjoittelen blogia :)
 
Mä olen kanssa turun suunnalta :) tääl on tytön tylleröinen masussa ja eilen tais jo laskeutua lähtökuoppiin, toivottavasti ei kuitenkaan ihan vielä tuu:) nyt rv 32+5. Miten teillä muilla on alkanut raskaus? Ihan yrityksen tuloksena vai jonkinsortin vahinkona?
 
Mulla heinäkuunlopulla alko pahoinvoinnit,kolme viikkoa sitä kesti. Nyt ollu vaan kauhea väsymys, ei meinaa kotityöt oikeen maistua:) (milloin ne nyt muutenkaan maistuis)...
Lopetin ehkäisypillerit kesällä 2010 ja vasta n.vuos eteenpäin ni tärppäs, eli siis kovin odotettu tää raskaus on :)
Nyt olis perjantaina np ultra, sitä odotellessa :)
 
Heippa! Täällä olis -93, jos vain sopii joukon jatkeeksi? :)
Vaavin laskettu aika olis 6pvä joulukuuta! Tuntuu ihan hassulta, että tänään paukku jo viikot 27!! Vastahan me kuultiin, että vauva saahaan! :)
Alkuraskaudessa ei ollu mitään oireita mistä olis voinu huomata. Nyt viimeviikkoina on alkanu selkäkipu ja se ei hellitä millään.. Pahenee vaan koko ajan ja välillä ihan tuskissa tuon selän kanssa.

Vauvan sukupuolta ei tiedetä, kun ei sitä ultrassa saatu tietoon. Muutenki oli jotenki niin tympeän olonen ultraaja meillä. :/ Liekkö olis johtunu nuoresta iästä.. mene ja tiedä.
 

Yhteistyössä