Onko muita tällaisia? (äitienpäivälahjasta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuh

Vieras
Miehelle tokaisin kiukkuisesti, että EN halua mitään.
Ostaa aina jotain josta itse pitää, tai josta pitäisi, eli jotain elektroniikkaa tai silloi kun olimme nuorempia, osti koruja.

En koskaan pidä koruja. Ja vihaan myös elektroniikkaa. Oikeasti minulla on jo maailman suurin lahja omat lapset. En kaipaa mitään musiikkilaitteita joita pitäisi opetellakäyttämään (mies on joskus ostanut jonkun mp3 laitteen ym) enkä halua koruja tai mitään.

Ainoa mitä toivon on uudet alusvaatteet. Niitä toki käytän ja tarvitsen. Mutta tällä hetkellä rahatilanne on niin huono, että en halua nyt 100 euron alusvaatteita (osstaa yleensä pikkuputiikista jossa ne maksaa).

Lapset itse ovat suurin lahja. ja yhteinen aika.

Meillä on ollut mnta vuotta tiukkaa rahojen kanssa; ensin kotiäitinä lasten kanssa ja sitten lähdin opiskelemaan. En todellakaan halunnut mitään erityisiä lahjoja, jotka loppupelissä olivat pois meidän ruokarahoista. Olin iloinen valmiista aamiaisesta, liikutuin lasten lahjoista ja anutin yhdessä olosta (kuten aina kun meillä on aikaa ja mahdollisuus olla kaikki yhdessä ).

Nyt kun talous on hivenen kohentunut, ajattelin että jos mies jotenkin haluaa muistaa, niin osallistukoot yhden kalliimman jutun hankintaan... eli haluan uuden kellon :)

Mä olen iloinen jos mies muistaa minua jollain tavalla äitienpäivänä, ja se tapa ei todellakaan ole se, että mies ostaa "mukalahjana" jonkun itseään kiinnostavan härpättimen. Lahjassa pitää olla mukana ajatus siitä, mistä lahjansaaja voisi pitää ja mistä voisi ilahtua. Lasten tekemät muistamiset ovat sitten ihan omassa sarjassaan.

en mä tarvii mitään... mut nyt mies kävi tänään ipanan kans ostoksilla, ja ainakin ekaa kertaa meijän suhteen aikana olen saamassa kukkia :heart: ja selvennettäköön,että ollaan oltu 6 vuotta yhdessä :D

Olipa kiva että on muita jotka eivät ole tavaran perään.

Kun ymmärrän että esim. anopin työvuosinan työpaikalla aina kyseltiin mitä sai. Ja jotkut äidit odottavat pojiltaan kalliita lahjoja, vaikka näillä olisi tiukkaa rahasta (asuntolainat ja perheet elätettävänä).
Minusta jotenkin hullua odottaa jotain lahjoja, en odota tavaraa jouluna,e äitienpäivänä en syntymäpäivänä.
Jos minulta on kysytty, niin olen vastannut että sain ihanat kortit lapsilta. Mutta joillekin tuo ei ole lahja eikä mikään. Kummallista. Joitakin siis nolottaa jos eivät saa jotain tavaraa omilta lapsilta tai puolisoilta. Minusat vaan tosi outoa.

Yhteistyössä