onko muita tällaisia ryysymareja vai oonko ainoa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mitä tahansa puen päälleni, oli kuinka muodikasta ja kaunista tahansa, näytän hoopolta. Kaadan ja hajotan tavaroita sitä enemmän mitä varovaisempi yritän olla. Kaikki itsetehty epäonnistuu oli se sitten ruokaa tai joku käsityö. Uudet laukut hajoo alle viikossa ja kengät menettää muotonsa mun jalassa. Jos varotellaan että on paikkakunnalla joku hullu liikkeellä, se osuu mun kohdalle HETI kun uskaltaudun ulos.
 
vastaaja
Susta vaan tuntuu siltä, koska kiinnität huomiota noihin asioihin. Mikset ota asennetta, että NYT ONNISTUN? Itse en ainakaan ole taikauskoinen, eli en usko, että jollain olisi vain aina muita huonompi tuuri. Oma usko huonoon tuuriin taas voi vaikuttaa asioden kulkuun.

Mutta anteeksi, jos tarkoitit tätä vain hauskana asiana, niin vastaukseni ei ollut oikeanlainen!

Murphyn laki toimii juuri siksi, että kun asiat menevät ylösalaisin, siihen kiinnitetään huomiota. Ei kukaan huuda ihmeissään, että "Hei otin sateenvarjon mukaan ja nyt sitten sataakin!" Vaan ihmetellään ennemmin "On se kumma, että aina kun sateenvarjon otaa mukaan, ei sada! Pitääkin käyttää tätä taktiikkaa myöhemminkin!"

Kaikki riippuu siitä, mihin huomio keskittyy.
 
minä taas
Vaikka pistäsin jakkupuvun päälle, näyttäisin eksyneeltä pikkutytöltä.
Olen niin babyface kuin olla voi, kohta 30 mittarissa ja minulta kysytään joka paikassa paperit.
Ääni on hentoinen ja yleisolemus eksynyt.
Ihan sama kuinka tyylikäs olisin, olen kuin pikkutyttö pukeutuneena äidin vaatteisiin.
Minua voisi sanoa kauniiksi, mutta yllätys yllätys, yleensä kuvaillaan söpöksi tai suloiseksi.

Rasittavaa.
 

Yhteistyössä