onko muita samanlaisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhamainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhamainen

Vieras
voin olla nyt hieman turhamainen,mutta kuinka yleistä on että rinnat on erikokoiset yhden koon verran,niin että jos toinen on A niin toinen B?itseäni vaivaa asia,miestäni ei.leikkautetaanko tän täkia rintoja vai eikö asiaa yleensäkään muut huomaa kuin itse?

No mulla toinen c ja toinen d ja voin kertoa et sen kyllä huomaa, ja on vieläpä todella noloa. Ilman rintaliivejä ei voi olla eikä käyttää mitään muuta kuin topattuja liivejä kokoeron vuoksi. Miestäni se ei häiritse mutta haaveilen kyllä korjausleikkauksesta.

Jos oikein muistan niin tyyliin 80% on erikokoiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Vattihattu:
todennäköisesti kukaan muu ei sitä huomaa ellet mainitse.....ja onko ne sitten silikonien jälkeenkään samanmoiset keskenään?!

en ehkä ajattelisikaan silikoneja vaan isomman rinnan pienennystä.no äitini on kyllä huomauttanut asiasta,joten kai sen jossain tilanteessa huomaa.välillä oon topannu esim.liivinsuojuksilla toista isommaksi että olis samankokoset.mies ei kai oikein ymmärrä,että asia niin vaivaa mua.niin,voishan asiat olla paljon huonomminkin...

mulla itse asiassa alko aikanaan kasvamaan vaan toinen rinta ja meni monta kuukautta, että toinen alko kasvamaan. se oli vähintäänkin noloa ja joo, ne on edelleen eri paria. se ekana kasvamaan alkanu on isompi, aina ollu. joskus sitä aattelee, mutta tosi harvoin. miestä ei kuulema haittaa.

Yhteistyössä