Onko muita paksujalkaisia, jotka tahtoisi syyssaappaat...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papan mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papan mamma

Aktiivinen jäsen
06.05.2006
5 194
0
36
Kyselin joskus aiemmin samaa, mutta en vieläkään ole saappaita löytänyt. :(

Tahtoisin siis syys/talvi käyttöön saappaat, nahkaa tai jotain muuta.
Mutta koska olen pullero ja paksu säärinen, niin kaikki ei mahdu. :ashamed:

Osaako joku vinkata, mistä löytyisi kengät säädettävällä varrella? Ellokselta löysin yhdet, mutta löytyisikö live kaupoista?
:flower: :)

Mulla ollut aina paksut pohkeet ja löysin vasta viime talveksi itselleni ihanat saappaat kenkämeklarista joissa vetoketjut ja sivussa venykeosa joka antaa periksi. Vaikea on löytää ,mutta sinnikkäällä etsinnällä löytää.

http://www.duoboots.com/products/boots/

Tuolta tilasin yhdet saappaat, aion tilata toisetkin, kun rahavarat vain sallivat! Tosi laadukkaat, aitoa nahkaa ja kauniilla punaisella vuorella. Tilasin koon 37 ja se vastasi normaalia vastaavaa kokoa. Saa valita varren leveyden! =)

:wave: Navettapohkeet ja pienet jalat, ei mikään saapasyhdistelmä. Yhdet Vagabondit olen onnistunut saamaan kinttuihini. Raskaana ollessa tosin meinasin jäädä niihin jumiin ja mies uhkasi leikata varren auki. Kiljuin kuin syötävä ja sain lopulta kitkuteltua vetskarin auki. Sen jälkeen en ole uskaltanut niitä jalkoihin yrittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Asiakas:
Mulla ois yhet!:D En ite tarvii niitä..

Millaiset ja mitä kokoa?
Mä tahtoisin aika korkea vartiset, ihan matalalla korolla ja mustat. Yksinkertaiset. :)

Kiitos vinkeistä ja linkeistä. :flower: :)
Jatkan etsintöjä ja tsekkaan nuo.

täällä yksi.
pienen paikan toisessa kenkäkaupassa on aina yksi malli strech varrella. ja ovat olleet aina mulle passelit nuo strech vartiset. koskaan en ole normivarrella löytänyt.

katselin tuota nettisivua, englannissa olen todella surkea enkä siis ymmärtänyt lainkaan :ashamed: haussa onko se eka koko ns. suomeksi ja onkos se toinen mikä pitää valita niin tuo pohkeen ympärysmitta vai mitäh? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Arcatha:
katselin tuota nettisivua, englannissa olen todella surkea enkä siis ymmärtänyt lainkaan :ashamed: haussa onko se eka koko ns. suomeksi ja onkos se toinen mikä pitää valita niin tuo pohkeen ympärysmitta vai mitäh? :o

Mä en vielä ennättänyt linkkejä tsekata, mutta olen myös tosi huono kielissä, enkä varmaan uskalla tilata ulkomailta. :ashamed:

Noista stretsvarista. Ne ois ok, mutta tuossa meidän toisen kenkäkaupan valikoimissa ne maksoi 275 ?. Mun mielestä aikasta paljon kangaskengistä. :/

Yhteistyössä