A
anika harmaana
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Alkuperäinen kirjoittaja 2.nainen:Aivan tässä on pihtaajille opettavainen tarina. Näin se meneeAlkuperäinen kirjoittaja vanha ämmä:Niin oli ystäväni mieskin sinut sen asian kanssa ettei heidän parisuhteessa ollut seksiä 7 vuoteen.Ystäväni hehkutti kuinka ymmärtäväinen hänen miehensä on eikä pakota eikä painosta seksiin kun hän ei halua vaan vetää käteensä ja tyytyy tilanteeseen.
Järkytys oli melkoinen kun miehen kolmevuotinen seksihude tuli julki.
Seksi on ihmisen perustarve,jos sitä ei saa parisuhteesta,se haetaan tavalla tai toisella muualta tai parisuhde päättyy.![]()
Seksi on ihmisen perustarve ja minusta on erittäin väärin ja itsekästä riistää se parisuhteesta. Kannattaisi hakea apua asiaan, ja selvittää mistä haluttomuus johtuu. Parisuhteessa kummankin pitää olla tyytyväinen, muuten se ei tule kestämään kauaa.
Olen kyllä samaa mieltä siitä, että seksihaluttomuuteen tulisi hakea apua, mikäli sen jompikumpi osapuoli kokee ongelmaksi.
Itse kärsin aikoinaan kovastikin haluttomuudesta ja asiasta pääsi syntymään meille aika isokin ongelma. Asiaa selviteltiin terapian avulla ja nyt meillä on hyvä ja molempia tyydyttävä seksielämä.
Se, mikä silloin EI auttanut, oli nimimerkin 2.nainen kommentin tyyppiset lausahdukset. Kun itsekin on pahoillaan siitä, ettei halua ja yrittää sitten väkisin haluta, tulee seksistä pakko, minkä jälkeen siitä on entistä vaikeampi nauttia ja sitä haluta. En tarvinnut muita syyllistämään itseäni, kun osasin sen puolen hienosti itsekin.
Kyse ei minun kohdallani ollut mistään valinnasta. Se, että en "pihdannut" huolimatta siitä, etten myöskään halunnut, pahensi tilannetta koko ajan lisää. Olisin antanut aika paljon, jos olisin saanut itseni haluamaan.