A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:hormoneissa voi olla vikaa tai vaihtarit jos on jo vanhempi ihminen jos noin kokee...mä en voisi elää ilman seksiä...mutta meitä on moneen junaan..se on ok jos se on ihan itsestäkin ok, mutta jos ei haluta ja suhde kärsii siitä niin kyllä silloin pitäisi jotain apuja saada tilanteeseen
Alkuperäinen kirjoittaja Ncm:Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:hormoneissa voi olla vikaa tai vaihtarit jos on jo vanhempi ihminen jos noin kokee...mä en voisi elää ilman seksiä...mutta meitä on moneen junaan..se on ok jos se on ihan itsestäkin ok, mutta jos ei haluta ja suhde kärsii siitä niin kyllä silloin pitäisi jotain apuja saada tilanteeseen
Kaikillahan ei sitä suhdettakaan ole.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En usko hormoneihin. Synnytykset jätti jälkensä. Seksin huipentuma oli kivaa, mutta oikeasti... se kestää vain sen hetken ja sitten taas eletään niin kuin ennenkin. Ihan yliarvostettua. Elämässä on muitakin asioita joista saa kicksejä ja paljon pidemmäksi aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sone:Alkuperäinen kirjoittaja ap:En usko hormoneihin. Synnytykset jätti jälkensä. Seksin huipentuma oli kivaa, mutta oikeasti... se kestää vain sen hetken ja sitten taas eletään niin kuin ennenkin. Ihan yliarvostettua. Elämässä on muitakin asioita joista saa kicksejä ja paljon pidemmäksi aikaa.
Seksistähän juuri saa pitkäaikaista hyvää oloa, parisuhde paranee säännöllisellä seksillä ja miehellä ei vanne kiristä kun on saanut. Itsekkin rentoutuu ja on paremmalla tuulella.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En usko hormoneihin. Synnytykset jätti jälkensä. Seksin huipentuma oli kivaa, mutta oikeasti... se kestää vain sen hetken ja sitten taas eletään niin kuin ennenkin. Ihan yliarvostettua. Elämässä on muitakin asioita joista saa kicksejä ja paljon pidemmäksi aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sone:Alkuperäinen kirjoittaja ap:En usko hormoneihin. Synnytykset jätti jälkensä. Seksin huipentuma oli kivaa, mutta oikeasti... se kestää vain sen hetken ja sitten taas eletään niin kuin ennenkin. Ihan yliarvostettua. Elämässä on muitakin asioita joista saa kicksejä ja paljon pidemmäksi aikaa.
Seksistähän juuri saa pitkäaikaista hyvää oloa, parisuhde paranee säännöllisellä seksillä ja miehellä ei vanne kiristä kun on saanut. Itsekkin rentoutuu ja on paremmalla tuulella.
Pari tuntia kuntosalilla tekee saman. Ja paljon pidemmäksi aikaa. Seksin toivoo vain olevan nopesti ohi.a
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ongelma on siinäkin jos ilman seksiä alkaa tuollainen ongelmakäytös, että huutaa tarvii. Siis jos haluttomuus on jonkun mielestä ongelma. Mun mies on ok haluttomuuteni kanssa vaikka itse sitä haluaisikin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ongelma on siinäkin jos ilman seksiä alkaa tuollainen ongelmakäytös, että huutaa tarvii. Siis jos haluttomuus on jonkun mielestä ongelma. Mun mies on ok haluttomuuteni kanssa vaikka itse sitä haluaisikin.
Mistä tiedät että se on ok haluttomuutesi kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja vanha ämmä:Niin oli ystäväni mieskin sinut sen asian kanssa ettei heidän parisuhteessa ollut seksiä 7 vuoteen.Ystäväni hehkutti kuinka ymmärtäväinen hänen miehensä on eikä pakota eikä painosta seksiin kun hän ei halua vaan vetää käteensä ja tyytyy tilanteeseen.
Järkytys oli melkoinen kun miehen kolmevuotinen seksihude tuli julki.
Seksi on ihmisen perustarve,jos sitä ei saa parisuhteesta,se haetaan tavalla tai toisella muualta tai parisuhde päättyy.