Onko muita naisia, jotka eivät kaipaa seksiä elämäänsä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hormoneissa voi olla vikaa tai vaihtarit jos on jo vanhempi ihminen jos noin kokee...mä en voisi elää ilman seksiä...mutta meitä on moneen junaan..se on ok jos se on ihan itsestäkin ok, mutta jos ei haluta ja suhde kärsii siitä niin kyllä silloin pitäisi jotain apuja saada tilanteeseen

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
hormoneissa voi olla vikaa tai vaihtarit jos on jo vanhempi ihminen jos noin kokee...mä en voisi elää ilman seksiä...mutta meitä on moneen junaan..se on ok jos se on ihan itsestäkin ok, mutta jos ei haluta ja suhde kärsii siitä niin kyllä silloin pitäisi jotain apuja saada tilanteeseen

Kaikillahan ei sitä suhdettakaan ole.

Olen kohta 50v ja seksihaluni senkun lisääntyy.Ja palsta on täynnä haluttomia naisia.
Se ei ole kyllä normaalia.
Toki jos omaa niin tumpelon mkiehen ettei siitä ole sänkyhommissa mihinkään niin eihän sitä seksiä tee mieli jos ei siitä saa itse mitään irti vaan toimii pelkästään pussintyhjennysautomaattina.

En usko hormoneihin. Synnytykset jätti jälkensä. Seksin huipentuma oli kivaa, mutta oikeasti... se kestää vain sen hetken ja sitten taas eletään niin kuin ennenkin. Ihan yliarvostettua. Elämässä on muitakin asioita joista saa kicksejä ja paljon pidemmäksi aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ncm:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:

Kaikillahan ei sitä suhdettakaan ole.

Ei niin, mutta ilman suhdettakin voi olla seksiä. Normaalit seksihalut jos on niin moni tekee sen yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En usko hormoneihin. Synnytykset jätti jälkensä. Seksin huipentuma oli kivaa, mutta oikeasti... se kestää vain sen hetken ja sitten taas eletään niin kuin ennenkin. Ihan yliarvostettua. Elämässä on muitakin asioita joista saa kicksejä ja paljon pidemmäksi aikaa.

Seksistähän juuri saa pitkäaikaista hyvää oloa, parisuhde paranee säännöllisellä seksillä ja miehellä ei vanne kiristä kun on saanut. Itsekkin rentoutuu ja on paremmalla tuulella.

Minä en ole sairas tai kärsi hormonipuutoksista - minun seksuaalinen identiteettini on olla haluamatta sitä. Arvio on, että meitä on noin 1% väestöstä. Aseksuaalisuus on ihan luonnollinen juttu siinä missä vaikka biseksuaalisuuskin. Tietysti, jos itse kärsii tilanteesta, suositellaan lääkärireissua, mutta muutoin jokainen olkoon vapaasti sitä mitä on. Kukaan tuskin kärsii siitä, että joku ihminen vailla parisuhdetta ei harrasta seksiä. Aseksuaalisia parejakin on olemassa, jos haluaa kumppanuutta kuitenkin.

Ei kaikki kaipaa seksiä ja sekin on normaalia. Miksi seksi on nostettu jalustalle nykymaailmassa? Mikä siitä tekee niin hienoa ja upeaa? Elän parisuhteessa ja vaikka mies osaa tuottaa nautintoa, niin en vain halua. Saan esim. urheilusta paljon suurempaa nautintoa kuin hetken jyystöstä. Onhan se aika inhottavaa puuhaakin, kun kaksi hikistä hinkkaa toisiaan vasten makuuhuoneessa. Yff.

mä en vaan voi käsittää miten joku nainen ei halua.. mun on saatava vähintään joka kolmas päivä mieheltä seksiä tai pakko auttaa itse itseäni! Olen ollut aina yhtä aktiivinen seksinharrastaja.. mies varmaan kiittää tästä syystä luojaa :P

Alkuperäinen kirjoittaja sone:

Seksistähän juuri saa pitkäaikaista hyvää oloa, parisuhde paranee säännöllisellä seksillä ja miehellä ei vanne kiristä kun on saanut. Itsekkin rentoutuu ja on paremmalla tuulella.

Pari tuntia kuntosalilla tekee saman. Ja paljon pidemmäksi aikaa. Seksin toivoo vain olevan nopesti ohi.a

Minä ainakin saan valtavasti virtaa seksistä.Kunnon pano monine orgasmeineen ja olen seuraavana päivänä kuin duracellpupu,koti kiiltää,leivotuttaa ja tekee hyvää ruokaa ja kaikki sujuu kuin tanssi.
Viikko ilman seksiä niin vanne kiristää päätäni ja olen tikittävä aikapommi.Vittuilen ja haastan riitaa,kiljun lapsille ja mökötän miehelle.Mikään ei huvita eikä mistään tule mitään.

Ongelma on siinäkin jos ilman seksiä alkaa tuollainen ongelmakäytös, että huutaa tarvii. Siis jos haluttomuus on jonkun mielestä ongelma. Mun mies on ok haluttomuuteni kanssa vaikka itse sitä haluaisikin.

Alkuperäinen kirjoittaja sone:

Pari tuntia kuntosalilla tekee saman. Ja paljon pidemmäksi aikaa. Seksin toivoo vain olevan nopesti ohi.a

Sanon silti että seksi on parisuhteelle tärkeä asia. Kuntosalilla käyminen on se oma juttu.. Paisti jos teette sen yhdessä ja se lähentää teitä ;)

Ongelma on siinäkin jos ilman seksiä alkaa tuollainen ongelmakäytös, että huutaa tarvii. Siis jos haluttomuus on jonkun mielestä ongelma. Mun mies on ok haluttomuuteni kanssa vaikka itse sitä haluaisikin.

Mistä tiedät että se on ok haluttomuutesi kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:

Mistä tiedät että se on ok haluttomuutesi kanssa?

:D Toiset varmaan juttelee näsitä asioista parisuhteessa? Mistä sen tietää, no voi hyvänen aika, mistä sinä tiedät, että mies tykkää seksistä sinun kanssasi?

Niin oli ystäväni mieskin sinut sen asian kanssa ettei heidän parisuhteessa ollut seksiä 7 vuoteen.Ystäväni hehkutti kuinka ymmärtäväinen hänen miehensä on eikä pakota eikä painosta seksiin kun hän ei halua vaan vetää käteensä ja tyytyy tilanteeseen.
Järkytys oli melkoinen kun miehen kolmevuotinen seksihude tuli julki.
Seksi on ihmisen perustarve,jos sitä ei saa parisuhteesta,se haetaan tavalla tai toisella muualta tai parisuhde päättyy.

Ai mistä tiedän?Teillä pannaan ja meillä KESKUSTELLAAN! Se lienee tärkeintä parisuhteessa eikä seksi. Monilla muillakin tavoin voi tuntea läheisyyttä kuin vain hinkkaamalla kehojaan toisiaan vasten.

Alkuperäinen kirjoittaja vanha ämmä:
Niin oli ystäväni mieskin sinut sen asian kanssa ettei heidän parisuhteessa ollut seksiä 7 vuoteen.Ystäväni hehkutti kuinka ymmärtäväinen hänen miehensä on eikä pakota eikä painosta seksiin kun hän ei halua vaan vetää käteensä ja tyytyy tilanteeseen.
Järkytys oli melkoinen kun miehen kolmevuotinen seksihude tuli julki.
Seksi on ihmisen perustarve,jos sitä ei saa parisuhteesta,se haetaan tavalla tai toisella muualta tai parisuhde päättyy.

Olen kertonut miehelle, että kertoo ihmeessä jos ei jaksa. Miehet ovat muutenkin pettäviä sikoja, niin nehän menevät vieraisiin vaikka seksiä saisikin suhteessa.

Yhteistyössä