Onko muita naisia joille kasvaa partaa/viiksiä..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vvieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vvieras"

Vieras
Siis muutamia haivenia nenän ja ylähuulen välisellä alueella?

Mulla on aina kasvanu 1-2 haiventa jotaka oon nyppiny pois. Nyt kuitenkin tuntuu, että viimeisen noin puolen vuoden aikana on ruvennut kasvavaan enemmän. Pääsääntöisesti ne on ohuita haivenia joukossa muutama paksumpi karva, tummia kuitenkin. Leuassakin on muutamia..

Samoja minipillereitä oon syöny kohta kaks vuotta. Mistä vois johtua ja onko muita?

[QUOTE="Hali";29695877]Sama ongelma mulla. Olen nyt käynyt poistamassa ne laserilla ja se on auttanut. Kannattaa kokeilla jos ne häiritsee sua.[/QUOTE]

Onko karvat kasvaneet takaisin? Oliko minkä hintainen ja minkäkokoiselle aueelle?

Onko ap:lta testattu ettei ole monirakkulainen munasarja?

Muutamia haivenia? Kyllä minulla, ja hyvin monella muulla, on aivan kokoviikset. Eivät tietenkään yhtä paksut kuin miehillä, mutta selvästi kuitenkin havaittavissa. Tumma karvoitus kun kulkee geeneissä, niin sille ei mitään voi. Pinseteillä niistä pääsee, vahaliuskat aiheuttavat valitettavasti finnejä.

[QUOTE="vvieras";29695860]Siis muutamia haivenia nenän ja ylähuulen välisellä alueella?

Mulla on aina kasvanu 1-2 haiventa jotaka oon nyppiny pois. Nyt kuitenkin tuntuu, että viimeisen noin puolen vuoden aikana on ruvennut kasvavaan enemmän. Pääsääntöisesti ne on ohuita haivenia joukossa muutama paksumpi karva, tummia kuitenkin. Leuassakin on muutamia..

Samoja minipillereitä oon syöny kohta kaks vuotta. Mistä vois johtua ja onko muita?[/QUOTE]

Scarlett

Uusimmat

Yhteistyössä