Onko muita Me&I hurahtaneita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minuskeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minuskeli

Vieras
Mä täällä olen tulisilla hiilillä kun uusi syysmallisto tulee viikon päästä myyntiin. Kaveri on myyjänä ja vaikka ei saanut vielä kertoa millaisia vaatteita sieltä on tulossa, niin sanoi että uudet vaatteet on tosi upeita... Viime syksynä näin ekat Me&I vaatteet ja siitä lähtien niillä on täytetty meidän muksujen (ja äidinkin :D) vaatekaapit. Onko täällä muita hurahtaneita? :)

kun ei meillä päin kutsuja järjestetä niin tilasin itselleni pari tunikaa sieltä näkemättä.. Siis toki netissä kuvat näin.. Toinen ok ja toinen käyttämättömänä kaapissa.. :( Vähä harmittaa kun eivät olleet mitään ihan ilmaisia..

Ihan hauskoja on, mutta eivät kyllä käytössä kestä :( Olen siis pettynyt laatuun. Bodyt on venähtäneitä ja muutaman käyttökerran jälkeen jo neppareiden kohdalta kangas rikki, "pyyhekangasta" olevat housut ihan nyppääntyneet parin pesukerran jälkeen...

Alkuperäinen kirjoittaja hitto:
kun ei meillä päin kutsuja järjestetä niin tilasin itselleni pari tunikaa sieltä näkemättä.. Siis toki netissä kuvat näin.. Toinen ok ja toinen käyttämättömänä kaapissa.. :( Vähä harmittaa kun eivät olleet mitään ihan ilmaisia..

myy huudossa, saat varmasti ainakin jotain kipurahoja =)

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:

En ole koskaan siellä asioinnut.. Mut menisköhän kirpparipalstal..? :)

Mä ihastuin täysin, tosin tuo esikoinen ei ihan yhtä lailla (6v poika), mutta pitää kuitenkin. Tytölle oli kaikkea ihanaa =)

Tosin hieman pettymys oli, kun tule kesti tosi kauan. Esittelijä oli "unohtanut" tilata ne vaatteet, odotettiin kuukausi!

meillä taas ovat kyllä ihan pysyneet kivoina, tosin meillä aikast laaja garderoobi, joten yhtä helmeä ei ihan koko ajan käytetä :xmas:

Juu, kyllä meillä meillä on ihan "jonkin verran" muitakin vaatteita, joten eivät mitenkään suuremmalle kulutukselle ole joutuneet ;) Mutta jos nyt verrataan vaikka laatua ihan Lindexistä ostettuihin yli puolet halvempiin tavis-vaatteisiin niin häviää. Valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja huonoja kokemuksia:
meillä taas ovat kyllä ihan pysyneet kivoina, tosin meillä aikast laaja garderoobi, joten yhtä helmeä ei ihan koko ajan käytetä :xmas:

Juu, kyllä meillä meillä on ihan "jonkin verran" muitakin vaatteita, joten eivät mitenkään suuremmalle kulutukselle ole joutuneet ;) Mutta jos nyt verrataan vaikka laatua ihan Lindexistä ostettuihin yli puolet halvempiin tavis-vaatteisiin niin häviää. Valitettavasti.

mulla ihan päin vastaisia kokemuksia.. lindexin vaatteiden laatu on menny ku lehmän häntä, ovat parin pesun jälkeen kammottavia nyppykasoja...enkä tosiaan tarkoittanut sanoa mitään teidän vaatekaapin sisällön määrästä, lähinnä enemmän meidän :xmas: :D makunsa kullakin lastenvaatteiden suhteen =)

En ole koskaan siellä asioinnut.. Mut menisköhän kirpparipalstal..? :)

menee varmasti! laita ihmeessä ilmoitus =)

Nojooo... katsoin netistä. Onhan ne ihan kivoja, mutta aika paljon hintaa ollakseen kumminkin melko tavanomaisia vaatteita. Ja toi kutsuajatus nyppii niiiiin paljon, että ei taida olla meidän merkki (vaikka ne fillarikuvioiset oli kyl oikeastaan TOSI kivoja) :D

Tykkään ihan älysti! ja en malttais enää oottaa uuden malliston tuloa! mulla on sekä ittellä että lapsilla niitä paljon ja uskon että kohta täytyy tilata taas lisää! :)

Hei, nytkypylly...muistatko, onko siitä taannoisesta pitkähihaisesta vihreästä omppumekosta kokoa 134/140? Ajattelin metsästää ne tän syksyn aikana tytöille ensi jouluksi, mutta onko turhaa...saanko sitä tolle isommalle ollenkaan.

Kiva kuulla etten ole ainoa! :) Meillä on vain hyviä kokemuksia laadusta: kaikki on kestäneet jatkuvaa pesua ja kuivausrumpua erittäin hyvin. Varsinkin viime syksyn plyyshivaatteet on vieläkin kuin uusia. Toivon, että tässä uudessa mallistossa olisi lisää plyyshiä! Samoin toivon myös noita polkupyörä -kuvioita lisää, meillä niistä on tykänneet sekä tyttö että poika. Asuntovaunubodysta meillä irtosi toisella käyttökerralla nappi ja sen pistin takaisin ja sain uuden tilalle, joten ei siinäkään mitään.

Mä en ihan käsitä, että jos ei olla tyytyväisiä laatuun tai tuote ei vastaakaan odotuksia, niin miksi ei palauttaa vaatteita tai tehdä reklamaatiota? :o

Yhteistyössä