Onko muita Mallorcalle tänä kesänä/keväänä/syksynä matkaavia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tässä tämä, ryhmä rämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tässä tämä, ryhmä rämä

Vieras
Minne sinne matkaatte? Oletko aiemmin käynyt ja mitä paikkoja siellä suosittelet, missä kannattaisi käydä? Meitä lähdössä vanhemmat ja 9 v lapsi.

Ollaan oltu Alcudiassa ja Palma Novassa. Ihan sa*tanan kallis saari. Oppaan mukaan hintataso selittyy uusrikkaiden saksalaisten ja venäläisten pesiytymisellä saarelle. Missään "junttilomakohteessa" en ole kohdannut niin kallista hintatasoa kuin tuolla. Ravintolassakin ruoka on saman hintaista kuin Suomessa. Jostain kavilasta saattaa sen ABC-grillipihvin saada halvalla mutta muuten hinnat on pilvissä.

Kiitos vastauksesta. Olen kuullut, että tuolla Alcudiassa ainakin on aika kallista ja varmaan myös noissa muissa ns. turistirysissä. Me mennään vähän eri paikkaan, sinne Playa de Palman aluelle Can Pastillan ja Arenalin "väliin" (tosin onhan sielläkin paljon turisteja). Emme myöskään asu hotellissa, vaan yksityiseltä vuokratussa merenranta-asunnossa, jossa ruoanlaittoon mahdollisuus. Lapsen rajoittuneen ruokavalion vuoksi tehdään varmaan aika paljon itse ruokaa, joten ravintoloiden hintataso ei niin kauheasti vaikuta. Toki joskus käydään varmasti ulkona syömässäkin. Vähän jos lähtee noista ihan keskustoista ulkopuolella, hintataso on varmaankin vähän edes toinen; näin olen kuullut.

Yhteistyössä