Onko muita liikuntaan hurahtaneita?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olen laihdutuskuurilla tai oikeastaan tekemässä elämäntaparemonttia. hitaasti, mutta varmasti. VÄlillä mopo karkaa käsistä pahastikin. Pituutta 174 cm ja painoa liki 100 kiloa (olen pudottanut jo 5 kiloa). Laihduttanut olen kymmeniä kertoja. Raskauksien ja kilpirauhasen vajaatoiminnan myötä paino nousi 30 kiloa. Nyt olen alkanut harrastamaan ryhmäliikuntaa: RVP, pilates, spinning, kahvakuula + venyttelyt. Bodypump vielä siintää vasta mielessä ;) Harrastan myös sauvakävelyä ja pyöräilyä. Päivä ilman liikuntaa ja olen kiukkuinen kuin amppari! Onko muita, joille liikunnasta on tullut ihan MUST? Onko tämä edes normaalia?
 
No mää oon aina liikkkunut, se on mulle elämäntapa =)

Mut hieno juttu tuo sun elämäntaparemontti. Ja hyvä juttu, että harrastat liikuntaa monipuolisesti, ei tule niin helposti leipääntymistä! Muista kuitenkin, että välissä lepopäivä on oikeesti ihan hyvä asia =)

Nyt rullistelemaan! :wave:
 
Eiookivaa
Olen laihtunut vuoden aikana reilut 40 kiloa. Projekti on sisältänyt liikunnan lisäämistä, ja se liikunta on ollut uintia ja kävelyä. Koko vuoden tätä uutta elämäntapaa harrastaneena en ole vieläkään oppinut ymmärtämään, mitä kivaa on liikunnassa.
Liikunnassa ainoa kiva tunne on tyytyväisyys siitä, että se loppui ja että tuli tehtyä. Turhanpäiväistä hinkkaamista se aina on.
 
minäkin
Joo. En ole koskaan ollut tippaakaan liikunnallinen, mutta vuosi sitten jokin napsahti ja huomasin, että liikkuminen on tosi kivaa ja palkitsevaa, kun sitä tekee omaan tahtiinsa. Pyöräilen, juoksen, uin, talvella hiihdän jne. Vuodessa pudonnut 8 kg normipainon sisällä. Ja tosiaan, päivä tuntuu menneen lähes hukkaan jollei pääse liikkumaan tavalla ja toisella...
 
Kyllä, käyn ryhmäliikuntatunneilla, viimeksi pumpissa. Ennen uin ja lenkkeilin, nykyisin uiminen on jäänyt vähemmälle ja juoksukuntoa himoan kunhan pääsee taas reenin makuun kesäflunssan jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
pakko sanoa
Se on meillä sukuvika. Pienestä pitäen oon sitä harrastanut, enkä oo kyllä ylipainoinen ollut eläissäni. Miehenkin valitsin noista piireistä, niin nyt jälkikasvu jatkaa samaa rataa. :)
Onnittelut sulle, tää on ihan terve ja hyvä tapa elää. Toivottavasti saat tuloksia ja huomaat vaikutukset muutenkin, kuin puntarilla tai peilissä.
 

Yhteistyössä