Onko muita kestävyysurheilijoita joukossamme?

Hei kaikki!

Onko täällä muita kestävyysurheilijoita joukossa? Itse harrastan juoksua säännöllisesti, puolimaraton juuri juostu suht kovaan aikaan. Oletteko miettineet miten harrastus vaikuttaa mahdollisuuksiin raskautua? Jatkatteko harrastamista entiseen malliin yrityskaudella? Itse olen tätä pohtinut kovastikin. Miehen mukaan voisin juosta entiseen tapaan vaikka yritystä on kovastikin.


 
Hei!

En ole varsinaisesti kestävyysurheilija mutta kerron oman kokemukseni. Treenasin punttisalilla 5-7 krt / vko sekä judoa vähintään viidesti viikossa yli kymmenen vuoden ajan. Keskenmeno marraskuussa 2007 ,syytin itseäni siitä. Lääkärin mukaan olisin voinut treenata vielä kuukausia samaan tahtiin ja ettei keskenmenolle ole syytä. Yritystä v.2008 elokuulle ja pettymys aina menkkojen alettua. Syyskuussa häämatkan tuliaisena olinkin raskaana ja tällä kerralla jätin treenaamisen pois. Tosin polven eturistisiteen poikkeaminen myös edesauttoi minua hillitsemääm tahtia.. Painoa tullut ja henkisestikin ollut raskasta mutta onnellisempi en tässä vaiheessa voisi olla .Laskettuaika oli viime viikolla joten odotellaan tässä neitiä syntyväksi :)
 

Yhteistyössä