R
Rukoilijasirkka
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Joopajoo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tietty jos joku tuttu tai sukulainen suostuu?
laitonta suomessa edelleen..
Voi olla, en tiedä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Joopajoo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tietty jos joku tuttu tai sukulainen suostuu?
laitonta suomessa edelleen..
Lakialoite löytyi vuodelta 2002..en tiedä onko mennyt läpi.Alkuperäinen kirjoittaja Aina ilman kohtua ollut:Saako täällä adoptiolapsia kotimaassa,kun ulkomailta en halua,tietääkö kukaan?
Entä miten on tuo sijaissynnyttäjä,saanko sellaisia kun mulla ei kohtua ole itselläni?
Alkuperäinen kirjoittaja M:Miksi menette mukaan tällaiseen rukoilijasirkka ja muut? Minäkin teen kohta jonkun älyttömän avauksen niin voitte neuvoa minuakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tietty jos joku tuttu tai sukulainen suostuu?
Alkuperäinen kirjoittaja Aina ilman kohtua ollut:Puoli vuotta olemme yrittäneet vauvaa ja mieheni nyt sanoi,että mennään kysymään apua,kun hän haluaa vauvan ja kyllä oli järkytys,kun gyne teki ultran,ei kohtua ollenkaan,vain emätin ja munasarjat.Onko täällä Suomessa vielä adoptiolapsia saatavana siis aivan pieniä lapsia,kun ulkomailta en halua?
Alkuperäinen kirjoittaja Aina ilman kohtua ollut:Puoli vuotta olemme yrittäneet vauvaa ja mieheni nyt sanoi,että mennään kysymään apua,kun hän haluaa vauvan ja kyllä oli järkytys,kun gyne teki ultran,ei kohtua ollenkaan,vain emätin ja munasarjat.Onko täällä Suomessa vielä adoptiolapsia saatavana siis aivan pieniä lapsia,kun ulkomailta en halua?
Alkuperäinen kirjoittaja Aina ilman kohtua ollut:On mulla munasarjat ja emätin,mutta kohtu vain puuttuu ja ilman kohtua ei lasta saada.
Tämä on mulle todella arka asia ollut jo vuosia,pitäisi saada sijaissynnyttäjä tai vuokrakohtu ja eikös molemmat ole kiellettyjä täällä?
Alkuperäinen kirjoittaja sääli:Alkuperäinen kirjoittaja Aina ilman kohtua ollut:On mulla munasarjat ja emätin,mutta kohtu vain puuttuu ja ilman kohtua ei lasta saada.
Tämä on mulle todella arka asia ollut jo vuosia,pitäisi saada sijaissynnyttäjä tai vuokrakohtu ja eikös molemmat ole kiellettyjä täällä?
Miksi sitten sanot näin,jos olet asiasta tiennyt vasta pari viikkoa?
Miksi edes yrittää lasta jos menkkoja ei ole?Ethän ole voinut edes laskea oletettua ovista tai mitään mikä olisi ehkä helpottanut raskaaksi tulemista.Joka päivä seksiä..missä vaiheessa raskaustestiä kehiin.Ei mene läpi oikeesti.Joillakin on tällainen tilanne oikeesti,ja sä jaksat leikkiä toisten kustannuksel...
Alkuperäinen kirjoittaja Aina ilman kohtua ollut:Sori,mutta en pelleile,mulla ei ole kohtua.En ala itsestäni kertomaan enempää,sillä
olen käynyt asiasta kertomassa yhdessä vertaistuki ryhymässä,niin joku voi tunnistaa minut.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja sääli:Alkuperäinen kirjoittaja Aina ilman kohtua ollut:On mulla munasarjat ja emätin,mutta kohtu vain puuttuu ja ilman kohtua ei lasta saada.
Miksi sitten sanot näin,jos olet asiasta tiennyt vasta pari viikkoa?
Miksi edes yrittää lasta jos menkkoja ei ole?Ethän ole voinut edes laskea oletettua ovista tai mitään mikä olisi ehkä helpottanut raskaaksi tulemista.Joka päivä seksiä..missä vaiheessa raskaustestiä kehiin.Ei mene läpi oikeesti.Joillakin on tällainen tilanne oikeesti,ja sä jaksat leikkiä toisten kustannuksel...
No jos on vaikka jo vuosia aavistanut että ei voi saada lapsia juuri ton menkkojen puuttumisen takia. Lääkäriin menoa on tosi helppo lykätä jos ei ole mitään akuuttia vaivaa.
Tai mistä mie tiedän, mutta ei kaikkien raskaaksi tulemisen yrittäminen ole alusta asti mitään oletetun ovulaation laskemista ym.
Ja miksi kukaan tekis tälläsestä asiasta provon?
Alkuperäinen kirjoittaja Aina ilman kohtua ollut:En todellakaan pelleile asian kanssa,mulla ei ole kohtua,en halua että minut tunnistetaan täällä,kun olen yhdessä vertaistukiryhmässä käynyt puhumassa asiasta ja mieheni oli siellä mukana ja kyseltiin sijaissynnyttäjää tuolla vertaistukiryhmässä.
Alkuperäinen kirjoittaja assi:Sijaissynyttäjän käyttäminen ei ole missään laissa kielletty.
Mutta ap:n teksti on täyttä puppua- Vuosia ollut arka aihe/vasta saanut tietää ettei kohtua ole.
Elä leiki tällaisilla asioilla!!