Onko muita kenellä ei ole kohtua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aina ilman kohtua ollut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aina ilman kohtua ollut

Vieras
Siinä se tulikin,onko täällä muita kenellä ei ole kohtua ollut koskaan?
Mulle tämä selvisi nyt vasta kun lasta yritämme ja kävin elämäni ekan kerran gynellä niin mulla ei ole kohtua,on vain emätin ja munasarjat.
Löytyykö kohtalotovereita?

Alkuperäinen kirjoittaja Aina ilman kohtua ollut:
Mulle tämä selvisi nyt vasta kun lasta yritämme ja kävin elämäni ekan kerran gynellä niin mulla ei ole kohtua,on vain emätin ja munasarjat.

ei voi olla totta. tai sitten tällasen mahdollisuus on 1 miljoonasta ja sinä olet juuri se miljoonas.

herranen aika! Miettikääs mitä vastaatte! Ei tää mikään provo todellakaan välttämättä ole. Itsekin tiedän yhden tutun naisen jolla ei ole koskaan ollut kohtua. Ap esitti asiallisen kysymyksen, joten vastaatkaa siihen älkääkä heti epäilkö provoksi!

oon kans kuullut, että yhdellä mun siskon luokkalaisella ei ole ollenkaan kohtua. Hän on aika lyhyt, mut en muista onks sillä menkkoja ym... saa kai jotain hormonia, joka korvaa kohduntoimintaa...

leikkauksen takia.No mullaa on munasarjat vie jäljellä ja niistä vuoto menee sit vatsaonteloon ja kakkellessin mukana pois.Ovulaatio ajankohdan vie tunnen,kun nippailee.Mut kyl mäkin ihmettelen et voiko menkat muka tulla oikeesti oikeesta paikasta jollei oo kohtua.

Mulla ei ole kuukautisia ollut koskaan ja nyt sitten halutaan lasta.Lääkäri sanoi,että on olemassa muitakin joilla ei ole kohtua,onko täällä kohtalotoveria jolla ei ole kohtua ollut koskaan?
Mulle suositeltiin sijaissynnyttäjää,kun itse en voi saada lasta,olen hedelmätön.

Mulla ei ole kuukautisia ollut koskaan ja nyt sitten halutaan lasta.Lääkäri sanoi,että on olemassa muitakin joilla ei ole kohtua,onko täällä kohtalotoveria jolla ei ole kohtua ollut koskaan?
Mulle suositeltiin sijaissynnyttäjää,kun itse en voi saada lasta,olen hedelmätön.

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja dd:

ei voi olla totta. tai sitten tällasen mahdollisuus on 1 miljoonasta ja sinä olet juuri se miljoonas.

Etpä paljoa tiedä.

Mun tietääksee sijais-synnyttäminen on suomessa laitonta..?
Mutta voimia vaan jos totta on tämä!
Pakosti kyllä epäilyttää että ei olis aijemmin tutukittu yhtään jos ei kuukautisia ole ollut ikinä. Miksi ei tutkittu?

Kyl mäkin siis olen kuullut, et on heitä, joilla ei kohtua ole ollutkaan. Mut luulis vain, et ois ihmetelly kuukautisten puuttumista jo aiemmin. Koska ohjehan on, et 16 -vuotiaana jos ei ole alkanut ni pitäs mennä tarkistuttamaan onko kaikki ok.

On mulla munasarjat ja emätin,mutta kohtu vain puuttuu ja ilman kohtua ei lasta saada.
Tämä on mulle todella arka asia ollut jo vuosia,pitäisi saada sijaissynnyttäjä tai vuokrakohtu ja eikös molemmat ole kiellettyjä täällä?

Niin varmaan joo suositeltiin sijaissynnyttäjää....

Yhteistyössä