vierailija
Poikuus on yhä tallella. Ikää nyt 37. En ole koskaan elämäni aikana käynyt treffeillä ja työn ulkopuoliset kontaktit vastakkaiseen sukupuoleen about 0. Teininä olin lyhyt, melkein 160 cm ja pyöreähkö. Ajattelin olevani niin ruma, etten koskaan ikä päivänä tule kelpaamaan yhdellekään ikäiselleni tytölle. Muilla pojilla oli kauniita tyttöystäviä. Tämä jätti niin syvät arvet elämään, etten ole koskaan elämäni aikana ollut kahden yhdenkään naisen kanssa. Asiaa vielä lisäsi opiskelu ammattikoulussa, jossa oli vain poikia.
Toki nyt on vähän pituutta tullut ja rotevuutta. Nyt on mitat 178/89.
Työurallani olen menestynyt ihan ookoosti. Työskentelen valtion virkamiehenä ja sivussa pyöritän omaa yritystä. Tänä keväänä aloitan oman omakotitalon rakentamisen, yksin. Koulutuksena yamk-inssin tutkinto. Vuositulot pyörineet 60k-80k euron tietämillä.
Onneksi nykyään ei enää "edellytetä" valtion virkoihin naimisissa oloa, kuten oli varmaan joskus 60-luvulla.
Koko naissukupuoli on itselleni jäänyt etäiseksi, oudoiksi olennoiksi jotka ovat jossain omassa ulottuvuudessaan.
Itsemurhaakin olen hautonut. Kun pitää itsensä kiireisenä työelämässä, niin nämä ajatukset jäävät aina hetkeksi pois.
Mutta todennäköisemmin riistän itseltäni hengen, ennen kuin täytän 50.
M37
Toki nyt on vähän pituutta tullut ja rotevuutta. Nyt on mitat 178/89.
Työurallani olen menestynyt ihan ookoosti. Työskentelen valtion virkamiehenä ja sivussa pyöritän omaa yritystä. Tänä keväänä aloitan oman omakotitalon rakentamisen, yksin. Koulutuksena yamk-inssin tutkinto. Vuositulot pyörineet 60k-80k euron tietämillä.
Onneksi nykyään ei enää "edellytetä" valtion virkoihin naimisissa oloa, kuten oli varmaan joskus 60-luvulla.
Koko naissukupuoli on itselleni jäänyt etäiseksi, oudoiksi olennoiksi jotka ovat jossain omassa ulottuvuudessaan.
Itsemurhaakin olen hautonut. Kun pitää itsensä kiireisenä työelämässä, niin nämä ajatukset jäävät aina hetkeksi pois.
Mutta todennäköisemmin riistän itseltäni hengen, ennen kuin täytän 50.
M37