Onko muita,jotka tykkäävät lomailla lasten kanssa ilman miestään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myy

Vieras
Mua katsotaan tuttavapiirissä kummissaan,kun minä reissaan lomilla ilman miestäni.Meillä on miehen kanssa niin erilaiset mieltymykset,että jos meinaan päästä sinne mikä minua kiinnostaa,on parempi että lähden muksujen kanssa:) ja nautin siitä:) Mies tykkää kalastaa,joten hänen lomat menee lapin suunnalla,minä taas tykkään käydä Turussa ja Tampereella,joten minä menen sinne lasten kanssa.Monesti käymme sitten vielä siskon perheen kanssa porukalla lapissa muutaman päivän,eli silloin on se "perheloma",eli mies kalastaa sielläkin ja me mökkeillään....Ihmettelen aina,kun ystäväni sanoo,että ois ihana käydä siellä ja täällä,mutta mies ei halua,hän ei pääse koskaan mihinkään lomalla...oon aina sanonu sille,et teillä on kaks autoa,junatkin kulkee,senkun pakkaat laukut kasaan ja lähdet lapsen kans reissuun...Saa tulla ja mennä ihan oman ja lasten aikataulujen mukaan,eikä tarvi kuunnella ukon tupinaa ;D

Lomailen kyllä ilman miestä, mutta syy useimmiten se että mies töissä ja minä kotona lasten kanssa ja siis mies ei pääse mukaan. Mutta tuskin lähettäisiin lomailemaan erisuuntiin, tyylin minä ja lapset toisaalle ja samaan aikaan mies toisaalle. Eli kyllä meillä mies (ja minä) halutaan samalle suunnalle lomalle ja lapset mukaan kans!

Mä oon käynyt lomalla ilman miestä lasten kanssa kun ei halunnut lähteä mukaan. Ja ihan ok mulle, kivempi se niin on että kaikki saa lomailla niin kuin tykkää. Myös mies käy lasten kanssa lomalla ilman mua, ja vähän pakkokin näin on tehdä jos halutaan lomareissuja tehdä kun meillä ei aina satu lomat samoille viikoille.

Mutta tiedän, että on paljon ihmisiä jotka ei osaa lähteä yksin mihinkään, eivät edes vaikka mihinkään harrastukseen jos ei ole joku tuttu samassa ryhmässä tms.

Meillä lomat on yhtäaikaa,mut ne kiinnostuksen kohteet ihan erit:) osa reissuista tähätään niin,että ollaan yhtäaikaa reissuillamme,niin joskus nähdään sit kotioloissa;)

Meillä kans olen lomaillut n. 12 vuotta lasten kanssa ilman miestä/isää. ihanaa on ollut ja nyt mua ja lapsia kauhistuttaa, kun ukkelilla on lomaa ja haluaa lähteä reissuun meidän kanssamme... mitähän tästä tulee, kun ko. henkilö on läpeensä itsekäs ihminen? Ollaan tosiaan aikas paniikissa lasten kanssa, sillä aiemmilla lomilla ollaan menty aina ihan lasten ehdoilla, siis jos jokin mukava paikka, mitä haluais katsella tarkemmin, niin ollaan pysähdytty yms. , mutta miehellä aina "yhden pysähdyksen" taktiikka, ei siis pissataukoja tai mitään muutakaan, vaan "hampaat irvessä" kohteeseen....Mitä teen? en haluaisi pilata lasten lomaa, mutta en toisaalta haluaisi myöskään pilata mieheni kauan ansaittua lomaa???? Koskahan tulee mun loma? No, toi oli näissä olosuhteissa ihan asiaton haave....Mitä te tekisitte ko. tilanteessa?

Yhteistyössä