Onko muita jotka ovat olleet aina yhden ja saman miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja AdalmiinA
  • Ensimmäinen viesti
AdalmiinA
Niin koetteko että ootte jääneet jostain paitsi kun ei muita ole tullut testattua? Entäs säälittääkö tälläiset yhdenmiehen naiset muita? Pitäisikö olla enemmän kokemuksia muistakin?

Itse tapasin nykyisen aviomiehen kymmenen vuotta sitten teininä, enkä koskaan ole ollut muiden kanssa. Enkä kyllä ole muita haikaillutkaan. Toiset vaan tuntuvat pitävän tälläistä vähintäänkin ihmeellisenä :eek:

-Jonttu-
Mulla on sama ukkeli seitsemättä vuotta. En koe jääneeni mistään paitsi. Päinvastoin säälin (vaikka sääli onkin sairautta :p ) niitä joiden pitää roikkua baarissa mulkun perässä joka viikko.

vieras
oon ollut 16vuotta pian mieheni kanssa, eikä minulla ole koskaan ollut muita, siis ennen häntä(kään). En haikaile teinivuosiani ja jonkun muun kanssa esim seksin ajatteleminen lähinnä ällöttää.. me ollaan joutsenia :heart:

Rukoilijasirkka
Me ollaan oltu 16 vuotiaista asti. En mä mistään paitsi ole jäänyt, päinvastoin, mulla on paljon sellasta, mitä monella muulla naisella ei miehensä kanssa ole.

vieras
Mun parhaalla ystävällä on ollut sama mies 15 vuotta ja mulla varmaan 150 miestä 15 vuoden aikana :D

Ei säälitä kumpikaan toisiamme eikä kadehdita. Me ollaan ihmisinä erilaisia ja tykätään erilaisista asioista.

omena
Mä olen ollut omani kanssa kohta 15 vuotta. Ainoa kokemus muista miehistä on abiristeilyllä koettu eka kerta kamalassa kännissä :( Se harmittaa vieläkin, olis voinut jäädä välistä tää kokemus. En haikaile muiden perään, meillä on hyvää seksiä ja paljon kaikenlaista ollaan kokeiltu yhdessä :)

Vieras
Miehen kanssa yhteistä taivalta reilut 7 vuotta enkä ole haikaillut muiden perään...Kaveripiirissä kylläkin niitä, jotka pohtivat sitä, et miten voi olla vaan yhden miehen nainen, että siinähän jää paljosta paitsi! No, meitä on täällä joka lähtöön.

Hmm taidan pistää paremmaksi ollaan miehen kanssa oltu kohta (syksyllä) 19 vuotta yhdessä ja kesällä tulee yhdeksän vuotta täyteen kun ollaan menty naimisiin, eikä meillä kummallaakaan ole ollut ketään muita, enkä koe että olisin jäänyt mistään paitsi kun en ole kokeillut muita, samat pelit ja vehkeet ne on muillakin kun omalla ukolla =)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus madonius:
Hmm taidan pistää paremmaksi ollaan miehen kanssa oltu kohta (syksyllä) 19 vuotta yhdessä ja kesällä tulee yhdeksän vuotta täyteen kun ollaan menty naimisiin, eikä meillä kummallaakaan ole ollut ketään muita, enkä koe että olisin jäänyt mistään paitsi kun en ole kokeillut muita, samat pelit ja vehkeet ne on muillakin kun omalla ukolla =)
paitsi et mä oon ollu 12v jo naimisissa :D

milla
Tässä nousee just esiin se pointti, kun sanotaan, ettei kaipaakaan mitään muuta.. niin miten sitä voi kaivata, kun ei tiedä mistä jää paitsi? Mulla on ollut useita (muutama kymmenen) miehiä elämäni aikana ja niissä on niin paljon hajontaa ollut hyvässä ja pahassa, että onneksi en ole jumittunut yhteen, vaan nähnyt mitä elämällä on tarjota :) Mitäs jos se eka ja ainoa onkin se huonoin vaihtoehto mitä voi saada?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus madonius:
paitsi et mä oon ollu 12v jo naimisissa :D
=) No pistit paremmaksi häätyy myöntää =)

En edes haluais koittaa pinimunaisen kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja milla:
Tässä nousee just esiin se pointti, kun sanotaan, ettei kaipaakaan mitään muuta.. niin miten sitä voi kaivata, kun ei tiedä mistä jää paitsi? Mulla on ollut useita (muutama kymmenen) miehiä elämäni aikana ja niissä on niin paljon hajontaa ollut hyvässä ja pahassa, että onneksi en ole jumittunut yhteen, vaan nähnyt mitä elämällä on tarjota :) Mitäs jos se eka ja ainoa onkin se huonoin vaihtoehto mitä voi saada?
Voi kuule. Ne rakastelukerrat saman miehen kanssakin voi olla erillaisia. Eli ei mistään jää paitsi, vaikka on vaan yhden kanssa. Tai niin ehkä sukupuoliaudeista voi jäädä paitsi.

harmaa
Samaa mieltä. Varmasti näillä teini-iästä asti yhdessä olleilla tulee jossain vaiheessa se fiilis, et olis kiva kokeilla muutakin...

milla
Alkuperäinen kirjoittaja En edes haluais koittaa pinimunaisen kanssa:
Voi kuule. Ne rakastelukerrat saman miehen kanssakin voi olla erillaisia. Eli ei mistään jää paitsi, vaikka on vaan yhden kanssa. Tai niin ehkä sukupuoliaudeista voi jäädä paitsi.
Juu, olen tietoinen :) kuitenkin pitkiä seurusteluja ja avioliitto kokemuksena. Eli edelleenkään et voi tietää, missaatko jotain ihanaa, koska et ole sitä koskaan kokenut. Haluat uskotella itsellesi mitä tahansa. Eikä itsellänikään ole ollut yhtään sukupuolitautia.

joo
Täällä ollaan oltu yhdessä 10 vuotta eikä tosiaan harmita ettei muita ole ollut. 16-vuotiaina tavattiin ja siitä se lähti. Toki molemmilla oli ollut "seurustelukumppaneita" aiemmin (eli niitä teini-iän sähellyksiä ;) ), mutta seksikumppaneita ei ole kummallakaan kuin vain toisemme :) enpä usko että tulee tunnetta että pitäis päästä kokeilemaan jotain toista, mihinkä se vaihtamalla paranis kun nyt on jo tarpeeks mahtavaa yhdessä? kumpikin tietää mistä toinen tykkää, joten en voi valittaa... :D

Käytän hammasharjanikin yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja En edes haluais koittaa pinimunaisen kanssa:
Juu, olen tietoinen :) kuitenkin pitkiä seurusteluja ja avioliitto kokemuksena. Eli edelleenkään et voi tietää, missaatko jotain ihanaa, koska et ole sitä koskaan kokenut. Haluat uskotella itsellesi mitä tahansa. Eikä itsellänikään ole ollut yhtään sukupuolitautia.
No siinä missä voi missata saa monin kerraisesti jotain muuta tilalle. Huonon panon takiako itse pistit miehet vaihtoon?!
En missään tapauksessa haluais miestä, joka on paneskellut muitakin. yök.

Mitähän 10v. kuluttua
Sä et ehkä tiedä, että suhde saman miehen kanssa muuttuu, niin, että seksi on ihan erillaista 10 vuoden jälkeen, kun ekavuotena (tai viidentanä jne.). Enkä tarkoita huonossa mielessä...

milla
Just, huonon panon takia tietenkin .. voi hyvää päivää. Mä en taas missään nimessä huolisi miestä, joka ei olis kokeillut ja kokenut muutakin kuin vain minut. Elämä ja kokemukset kasvattaa. Kun nyt sattuu olemaan vain tämä yksi elämä.

Yhteistyössä