Onko muita jotka ovat olleet aina yhden ja saman miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AdalmiinA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yksi ja sama mies on ollut liki kakskyt vuotta ihan teinistä asti ja muita ei ole tullut kokeiltua. Kyllä joskus on mietityttänyt että olisko se ruoho vihreämpää aidan tois pualla, mutta sen takia en lähde hyvää suhdetta pilaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja milla:
Just, huonon panon takia tietenkin .. voi hyvää päivää. Mä en taas missään nimessä huolisi miestä, joka ei olis kokeillut ja kokenut muutakin kuin vain minut. Elämä ja kokemukset kasvattaa. Kun nyt sattuu olemaan vain tämä yksi elämä.

Me ollaan kasvettu ja koettu yhdessä, vaikka ollaan oltu vain toistemme kanssa. Eikä tunnu siltä, että oltais jääty jostain paitsi. Mutta tän ekan kanssa nyt sattui natsaamaan kaikki niin en tosiaan ole nähnyt tarpeelliseksi vaihtaa. Tosin jos seksi olis ollut huonoa tän miehen kanssa, olisin varmaan vaihtanut, sen verran tärkeää se on mulle :)

Me ollaan toistemme ensimmäiset, kohta 5 vuotta seurusteltu. Eli ei vielä kauaakaan verrattuna muihin.
Itse pystyn sanomaan, että en tosiaan kaipaa mitään muuta koska olen niin onnellinen suhteen jokaisella saralla. Olen elämässäni ehtinyt jo nähdä ja kokea ihan riittävästi kaikenlaista, että tämä on juuri sitä mitä tahdonkin.
Minulle mieheni on kuin veljeni, en voisi edes kuvitella vaihtavani puutteista huolimatta. Rakkaus on niin kokonaisvaltaista ja pysyvää.
Ei kaikki kaipaa niin vaihtelevaa ja vauhdikasta elämäntyyliä joten minusta kukaan ei voi tulla arvostelemaan omia valintojani vain siksi "etten ole kokenut muutakaan".
Heille voisin puolestani sanoa, että te ette voi ymmärtää tällaista tilannetta koska ette selvästikään ole tällaista rakkautta kokeneet. Jos sen haluaa vaihtaa pois, ei se näin syvää ole ollutkaan.

Yhteistyössä