Onko muita jotka ovat lihonneet imetysaikana?

  • Viestiketjun aloittaja "maitobaari"
  • Ensimmäinen viesti
"maitobaari"
Mulle on käynyt niin molempien lasten kohdalla :( Laihdun raskausaikana, lihon imetysaikana.

Ruokahalu on aivan mieletön! Syön säännöllisesti kunnollisia aterioita ja sillä välillä välipaloja (hedelmiä, jukurttia, marjoja, pähkinöitä, mysliä ym.) ja sokerinhimo on koko ajan infernaalinen! Juon paljon vettä, kuin hevonen! Välillä tuoremehua.

Maitoa heruu riittävästi, välillä liikaakin (esim. eilen illalla sitä valui molemmista rinnoista kuin hanasta...). Jos yritän syödä vähemmän alkaa huimata ja tulee todella oksettava olo. En jaksa mitään jos en "koko ajan" puputa jotain.

Onko kenelläkään toisella tällaista kokemusta?
 
verensokerit
Siis kuulostaa diabetekseltä. Mulla oli aivan samat oireet kun oli diabetes... lähti laihduttamalla ja liikunnalla. Nyt kaikki sokeri pois, ehdottomasti. Mitä enemmän syöt sokeria, sitä enemmän sokerit heittää ja tulee huimauksia ja sokerinhimoa. Todennäköisesti sun sokerit menee välillä tosi alas ja sitten taas pilviin.
 
"Meevi"
No minä lihoin muutamia kiloja imetysaikana. Raskausaikana painoa tuli sensijaan maltillisesti. Mutta kun imetyksen on lopettanut, niin onneksi on alkanut painokin taas tippua. Jaksaa syödä terveellisemmin ja harrastaa liikuntaakin. Imetin vain 4kk, koska vauva ei suostunut enää rinnalle :( pumpulle en herunut. Nyt puolisen vuotta synnytyksestä alan olla pikkuhiljaa entisissä mitoissa..
 

Yhteistyössä