mä :wave:
vieras 25.02.2008 #28 Minä myös! Tosin kaveri kehui kuukuppia niin taidan sen tilata. Helpottaa kuulema öitä paljon, kun ei tarvi housuja ja sänkyä vuorata
Minä myös! Tosin kaveri kehui kuukuppia niin taidan sen tilata. Helpottaa kuulema öitä paljon, kun ei tarvi housuja ja sänkyä vuorata
vieras 25.02.2008 #29 Siteitä täälläkin. Sitten joskus, kun tästä menkat ehtii pidemmänkin aikaa tulla, niin taidan kans tilata tuon kuukupin.
Siteitä täälläkin. Sitten joskus, kun tästä menkat ehtii pidemmänkin aikaa tulla, niin taidan kans tilata tuon kuukupin.
zizilisko 25.02.2008 #31 Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti: mulla on niin säälittävät menkat etten tartte kun pikkuhousunsuojaa puol päivää Click to expand... Mulla suunnilleen sama homma. Muutama pikkuhousunsuoja riittää. Nyt tosin ei tarvii moneen kuukauteen sitäkään
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti: mulla on niin säälittävät menkat etten tartte kun pikkuhousunsuojaa puol päivää Click to expand... Mulla suunnilleen sama homma. Muutama pikkuhousunsuoja riittää. Nyt tosin ei tarvii moneen kuukauteen sitäkään
vieras 25.02.2008 #32 siteitä pelkästään. synnytyksen jälkeen on paikat mennyt niin mutkille,ettei tamponi mene sisälle kun väkivalloin.
siteitä pelkästään. synnytyksen jälkeen on paikat mennyt niin mutkille,ettei tamponi mene sisälle kun väkivalloin.
Pimpula 25.02.2008 #34 phs+tampax :wave: Siteitä sillon tällön..varsinkin yöajaksi...Jotku merkit kuten always on ilmeisesti jotenkin ylivalkaistu kun se kutittaa berberiä ihan tajuttomasti! :kieh:
phs+tampax :wave: Siteitä sillon tällön..varsinkin yöajaksi...Jotku merkit kuten always on ilmeisesti jotenkin ylivalkaistu kun se kutittaa berberiä ihan tajuttomasti! :kieh: