ei pitäisi käyttää mitään muuta lisäksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäs muuta sitä pitäs lisäks käyttää?
eikä haise ku muistaa vaihtaa tarpeex useinAlkuperäinen kirjoittaja pakko vastata:haiseva side yök :X
huomaamaton kuppi rules!
tietty!Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:lasketaanko kestoside?
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:mulla on niin säälittävät menkat etten tartte kun pikkuhousunsuojaa puol päivää
Miulla Allwaysit ja Libresset kans hiostaa, mutta "halppikset" kuten Daily tai Vuokkoset ei Mies toteskin, että miulla on halvan mallinen p.rseAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Tällähetkellä siteitä.
Mutta ne hiostaa (myös kestositeet) peräpään vereslihalle jokaikisten menkkojen ajan että toivonpa kyllä että nopeeta sais noi lantionpohjalihakset kuntoon että vois alkaa käyttään taas kuppia.
Perse verillä ei oo kiva olla :x
No mä oon koittanu vaikka mitä merkkejä tässä elämän aikana. Ja nyt on Vuokkosia ja takapuoli vereslihalla :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Miulla Allwaysit ja Libresset kans hiostaa, mutta "halppikset" kuten Daily tai Vuokkoset ei Mies toteskin, että miulla on halvan mallinen p.rseAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Tällähetkellä siteitä.
Mutta ne hiostaa (myös kestositeet) peräpään vereslihalle jokaikisten menkkojen ajan että toivonpa kyllä että nopeeta sais noi lantionpohjalihakset kuntoon että vois alkaa käyttään taas kuppia.
Perse verillä ei oo kiva olla :x
Ja ap:lle, mie kans pelkissä siteissä.
Sama täällä. Mä luulen että kun ne on tehty niin imukykyisiksi jollain muovimössöllä niin tokihan se muovi hautoo paikkoja. :/Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78::wave: Mulla kans Alwaysit tahtoo kutittaa nykyisin, oiskohan niihin lisätty jotain ainetta...