Onko muita, jotka eivät ostele dvd -elokuvia/sarjoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuntuu, että kaikilla tutuilla pursuaa joka paikka dvd levyjä. Joillain jo pelkästään lasten dvd levyjä jotain sata ja lisäksi vanhemmilla elokuvia ja sarjoja tuplasti enemmän.

Meillä ei ole. Ei tulisi mieleenkään ostaa sarjaa, jonka jo katsonut tv:sta. Elokuvat saa vuokrattua ja tv:sta tulee monta elokuvaa viikossa. Meillä on muutenkin vähennetty tv:n katsomista eikä meillä ole edes mitään tallentavaa laitettakaan.

elokuvia ostellaan, mutta ei sarjoja eikä ole meilläkään tallentavaa vempainta. Oli, mutta se oli hyödytön, joten annoin veljelle ja veli antoi ei-tallentavansa meille.

En kuulu hakemaasi kohderyhmään, koska meillä on parituhatta DVD:tä. Työskentelen itse media-alalla ja populaarikulttuurin parissa, ja elokuvat ja sarjat ovat työn lisäksi myös intohimo. TV:tä en taas katso juuri lainkaan eikä TV ole meillä koskaan päällä taustahälynä, melkein kaikki katsotaan DVD:ltä. En jaksa mainoskatkoja, haluan katsoa ohjelmat silloin kun minulle sopii enkä jaksa sarjojen kohdalla odottaa seuraaavaa jaksoa koko viikkoa, ja hyvällä tuurilla unohtaisin sen. Hyvän sarjan ja elokuvan katson useita kertoja.

No mulla kyllä EI ole satoja dvd-elokuvia tai sarjoja, mutta siitä huolimatta olen eri mieltä. Telkkarista tulee hyvin harvoin mielestäni hyvä elokuva, ja sarjojakin, joita on "pakko" seurata, viikossa vain pari. Laatua tulee todella vähän. Siksi haluaisinkin oikeasti hyviä ja laadukkaita (mun mielestäni siis :D ) sarjoja dvd:lle, koska hyvät sarjat ja elokuvat kestävät useammankin katselukerran.

No meillä on lasten dvd-levyjä max.40 ja aikuisten elokuvia taitaa olla 5kpl, joista osaa ei edes olla katsottu, oon vaan ostanut joskus kun on ollut tosi halpa 5? tai alle. Lapset kyllä katsoo omiaan, 2v, 4v ja 6v, mut ei aikuisilla ole aikaa. Ja meillä on tallentava boksi, joka taitaa olla täynnä ja siellä on monta elokuvaa jotka katsotaam sit kun ehditään... mut ne on ollut siellä tallessa jo pari vuotta, eikä vielä ole ehditty katsoa.

Joskus olen kyllä haaveillut yhden sarjan ostavani kun en sitä ehtinyt telkasta katsoa, mut en nyt kuitenkaan taida siihen rahojani laittaa.

:ashamed:

Just ajattelin, että jos pistäisin privavuokraamon pystyyn ja ottaisin vaikka 50 snt per leffa, olisin rikas nainen. En katso telkkaria. Katson dvd:itä.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
:ashamed:

Just ajattelin, että jos pistäisin privavuokraamon pystyyn ja ottaisin vaikka 50 snt per leffa, olisin rikas nainen. En katso telkkaria. Katson dvd:itä.

Sama on käynyt mielessä meillä. Olen siis se parintuhannen DVD:n omistaja :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En kuulu hakemaasi kohderyhmään, koska meillä on parituhatta DVD:tä. Työskentelen itse media-alalla ja populaarikulttuurin parissa, ja elokuvat ja sarjat ovat työn lisäksi myös intohimo. TV:tä en taas katso juuri lainkaan eikä TV ole meillä koskaan päällä taustahälynä, melkein kaikki katsotaan DVD:ltä. En jaksa mainoskatkoja, haluan katsoa ohjelmat silloin kun minulle sopii enkä jaksa sarjojen kohdalla odottaa seuraaavaa jaksoa koko viikkoa, ja hyvällä tuurilla unohtaisin sen. Hyvän sarjan ja elokuvan katson useita kertoja.

Peesi.

Lisäksi se että tuhoisin DVD-soittimeni lainalevyillä ei tunnu luontevalta. Ihmiset lähmivät ne paskaan, naarmuttavat ja käsittelevät miten sattuu. Ja maksaahan se vuokraaminen ja vaivaa on kun pitää mennä hakemaan, etsimään ja palauttamaan.

Mutta mitä muuten maksaa lainata tv-sarjojen yksi kausi Makuunista? saako niitä?

Yhteistyössä