Onko muita, jotka eivät ole KOSKAAN käyneet ulkomailla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Me taidamme olla melkoisen harvinaisia nykyään. :D
Tässä ilmoittautuu ensimmäinen.

Koska tuossa eilen ja toissapäivänä oli esillä ketju, jossa kysyttiin, että missä kaikissa maissa olet käynyt, niin sen innoittamana päätin tehdä tämän ketjun.

Haaparannassa, Tukholmassa tai Tallinnassakin käyminen sitten lasketaan ulkomailla käymiseksi, sillä ne ovat vieraiden valtioiden puolella.

Onko siis ketään muita täällä, jotka eivät ole koskaan käyneet missään ulkomailla? Itse en ole ulkomailla käynyt, mutta Suomessa onkin tullut kierrettyä lähes jokainen kolkka.

Enkä tule koskaan käymään. Miksi minun pitäisi käydä ulkomailla, koska täällä Suomessa on ihan hyvä olla? Enkä minä edes osaisi ulkomaan kieliä kunnolla.

Minä en oo koskaan käyny Ruotsia kauempana. Miksi? No ei vaan oo huvittanu lähteä. En oo matkailijaihmisiä, mulle riittää kerran kesässä Suomen kamaralla tehty lomareissu.

[QUOTE="vieras";23636686]En voi vastat myönteisesti kysymykseesi, mutta ihan mielenkiinnosta, miksi et ole koskaan käynyt ulkomailla?[/QUOTE]

1. Ei ole ollut aikaa.
2. Ei ole ollut rahaa.
3. Ei ole ollut kiinnostusta.
4. Ei ole ollut sopivaa tilaisuutta.

[QUOTE="nnn";23636701]Minä en oo koskaan käyny Ruotsia kauempana. Miksi? No ei vaan oo huvittanu lähteä. En oo matkailijaihmisiä, mulle riittää kerran kesässä Suomen kamaralla tehty lomareissu.[/QUOTE]

Tuokin lasketaan ulkomailla käymiseksi.

Olen elänyt köyhässä perheessä lapsuuteni. Todellakin käyhässä, sillä ei aina ollut ruokaa kotona. Se opetti että rahaa ei laiteta turhuuksiin vaan säästetään pahan päivän varalle jotta omat lapset eivät kärsi samasta. Siis en käy ulkomailla vaan jos huvittelen niin teen sen ihan muuten.

No mä en oikeestaan kuulu tänne, kun oon käynyt kertaa Ruotsissa (lapsena ja yläasteen luokkaretkellä). Mutta eipä vaan oo tullu käytyä missään muualla sitten... Lapsuudenperheessä ei ulkomaanmatkoja tehty, enkä osannut niitä kaivatakaan. Välillä mietin, että vois olla ihan kiva käydä jossain, mutta miestä taitais olla aika vaikea saada mukaan, enkä tiedä, kenen muunkaan kanssa lähtis. Yksin nyt ei ainakaan kiinnosta. Jotenkin se tuntuu myös rahantuhlaukselta. Rahatilanne on tällä hetkellä surkea ja perheessä pieniä lapsia ja lisää tulossa, niin tuskin ainakaan muutamaan vuoteen asia olis ajankohtainen.

Mutta joskus olis kiva kävästä jossain kauempanakin. :) Mutta tosiaan eipä oo vaan tullu käytyä.

Yhteistyössä