Onko muita jotka eivät aio ostaa yhtään rakettia?

m
Ei meilläkään osteta. Lapsi on vasta 1 v. eikä ymmärrä niiden päälle, minua ja miestä ei oo raketit koskaan kiinnostaneet eikä olla koskaan niitä ostettu. Ei myöskään mennä kattomaan ilotulitusta tms. Toki jos jossain sattuu ohikulkiessa olemaan ilotulitus, voidaan hetkeksi jäädä katsomaan, onhan ne jotkut ihan hienoja mutta jotenkin ei vaan nappaa koko rakettitouhu.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Ei osteta...rahan ja luonnon haaskaamista miedän mielestämme.
Todellakin!!! Ja lisäksi vaarallista....
Koirienkaan takia ei tulisi mieleenkään!! Yksi syy maallemuuttoon oli se, että täällä ei pahemmin tarvitse katsella eikä kuunnella noita raketteja ja lohdutella koiria puoli yötä....

Mä olen nuorempana joskus ostanut raketteja, mut en muistaakseni ole niitä itse edes ampunut.. en uskalla :ashamed: Ja vihin viimeinen kammo tuli kaksi vuotta sitten kun oltiin ystäväpariskunnalla ja heillä oli sellainen pata joka oli viallinen ja alkoi ampumaan raketteja vaakasuoraan. Kamala paniikki juosta äkkiä suojaan. Auton kylkeen pamahti yks, onneks ei osunut yhteenkään ihmiseen. Voin kyllä raketteja katsella, mut mielellään muutaman sadan metrin päässä sieltä missä niitä ammutaan.

hei
ja alarinteessä on koulu ja sen pihalta kaikki ampuu raketit joten meillä on hieno näytös : )
En ole koskaan ostanut, mies on joskus vienyt pojat ampumaan jotain pikku perhosia ja roomalaisia lyhtyjä. Mulla on niihin kova kammo (saanut raketin lapsena päälleni), mutta en halua tartuttaa sitä lapsiin.

Yhteistyössä