Onko muita jotka ei saa Me&I-kutsuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Aina on esittelijät varauksineen niin täynnä. :( Taidan joutua varaamaan nyt jo ens kaudelle et saisin kutsut pidettyä.
Ja joo, tilaan kyllä sieltä vaatteita suoraan, mutta tykkään kestitä ihmisiä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä päin olet? Olisi kiva tietää, missä noin rruhkaista on :)

Etelä-Suomesta.

Aika hassu juttu! Minä olen myyjä Etelä-Suomesta ja voisin kyllä tulla pitämään kutsut :)
Laitapa me&i:n nettisivujen kautta yhteydenottopyyntöä....

Olen jo pistänyt 3 kertaa. [/qu

Voi harmi :( Joku parannus tuohon systeemiin olisi tultava! Antaisin mielelläni yhteystietoni, mutta se on kiellettyä.
t. Se myyjä

käydä kutsuilla, mutta miun ongelma on, että miuta harvoin kutsutaan kutsuille. Joskus sitä miettii, että miksi niin on, mitä sitä tekee väärin. Mie ainakin yritän olla ystävällinen kaikille, en puhu selän takana... Mikä miussa on vikana?

Mistä päin olet? Olisi kiva tietää, missä noin rruhkaista on :)

Etelä-Suomesta.

Aika hassu juttu! Minä olen myyjä Etelä-Suomesta ja voisin kyllä tulla pitämään kutsut :)
Laitapa me&i:n nettisivujen kautta yhteydenottopyyntöä....

Olen jo pistänyt 3 kertaa. [/qu

Voi harmi :( Joku parannus tuohon systeemiin olisi tultava! Antaisin mielelläni yhteystietoni, mutta se on kiellettyä.
t. Se myyjä

Kirjautukaa jompi kumpi sisään, niin yyveenä voi sopia loput.

Tuo meandin systeemi ei yksinkertaisesti toimi, itse haluaisin tilata nyt 3 housut + pari paitaa mutta kun ei saa sitä kaupungin ainoaa myyjää kiinni eikä kiinnosta tulla kutsuja pitämään mulle tms. ollenkaan.
Suosikkimyyjäni siis lopetti joku aika sitten ja nyt tää uusi suhari vaan myy niitä.

Meidän kaupungissa käy toisten kaupunkien myyjiä, olen yrittänyt metsästää heidän numeroita että laittaisivat tilauksia mulle tulemaan ja pitäisivät kutsut!
Joissain kunnissa se tilanne että asiakkaita ei riitä myyjille niin tulevat mielellään.

Mä olen kohta entinen asiakas tätä menoa!

Nyt tätä myyjää alkoi oikeasti sieppaamaan, että olisi paljon halukkaita kutsujen pitäjiä ja joudutte turhaan laittamaan noita pyyntöjä :o
Ja samaan aikaan minäkin mielelläni pitäisin lisää kutsuja... Hitsin hitsi!

Alkuperäinen kirjoittaja meandi:
Tuo meandin systeemi ei yksinkertaisesti toimi, itse haluaisin tilata nyt 3 housut + pari paitaa mutta kun ei saa sitä kaupungin ainoaa myyjää kiinni eikä kiinnosta tulla kutsuja pitämään mulle tms. ollenkaan.
Suosikkimyyjäni siis lopetti joku aika sitten ja nyt tää uusi suhari vaan myy niitä.

Meidän kaupungissa käy toisten kaupunkien myyjiä, olen yrittänyt metsästää heidän numeroita että laittaisivat tilauksia mulle tulemaan ja pitäisivät kutsut!
Joissain kunnissa se tilanne että asiakkaita ei riitä myyjille niin tulevat mielellään.

Mä olen kohta entinen asiakas tätä menoa!

Nyt kun tuotteet toimitetaan suoraan asiakkalle, niin on helppoo välittää tilauksia mistä päin Suomea tahansa. Harmi juttu, että on noin hankalaa.

Mä sain palstan kautta kerran kutsujen pitäjän. Nyt jotka haluavat kutsuja niin kirjautukaa sisään ja laittakaa tähän myös paikkakunta mistä haluatte kutsut. Näin myyjät voivat ottaa teihin yhteyttä.

Nyt tätä myyjää alkoi oikeasti sieppaamaan, että olisi paljon halukkaita kutsujen pitäjiä ja joudutte turhaan laittamaan noita pyyntöjä :o

Et varmaan voisi laittaa tänne mailiosoitetta tms? Lienee kiellettyä.

Meandille oisi kova menekki jos se saataisi lähemmäs ihmisiä, nyt ostaminen on tehty lähes mahdottomaksi!

Eikö voisi olla edes yksi myyjä jolle voisi laittaa vaikka maililla tilauksia?
Eihän kaikki edes halua mitään kutsuja, vaan pelkästään ostaa!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Meandille oisi kova menekki jos se saataisi lähemmäs ihmisiä, nyt ostaminen on tehty lähes mahdottomaksi!

En saa laittaa osoitetta, harmi juttu :(

Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

En saa laittaa osoitetta, harmi juttu :(
Pistä itse osoitteesi myyjälle. Näin minä sain tätä kautta myyjän kerran.

Jos laitat mikä kaupunki ja oman s-posti osoitteesi, niin saat varmasti jonkun kutsuja pitämään : ) me emme saa täällä itseämme mainostaa, mutta esim. minulla olisi paljon vapaita aikoja : )

mikset saa laittaa yht.tietojasi? Millä perusteella ne sen kieltää? Ethän sä sit voi edes missään mainostaa olevasi myyjä? Millä saat edes kutsuja, jos tuo mainostaminen on niin kiellettyä? En käsitä näitä kieltoja.

juu en tiedä miksei niin saa tehdä, mutta näin on asia. Mutta mielläni voin kutsut sopia jos laitat s-postiosoitteesi, se lienee luvallista. Kaksista kutsuistahan saa kivan emännänlahjankin : )

Alkuperäinen kirjoittaja myyjälle:
mikset saa laittaa yht.tietojasi? Millä perusteella ne sen kieltää? Ethän sä sit voi edes missään mainostaa olevasi myyjä? Millä saat edes kutsuja, jos tuo mainostaminen on niin kiellettyä? En käsitä näitä kieltoja.

Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
juu en tiedä miksei niin saa tehdä, mutta näin on asia. Mutta mielläni voin kutsut sopia jos laitat s-postiosoitteesi, se lienee luvallista. Kaksista kutsuistahan saa kivan emännänlahjankin : )

Siis et saa mainostaa kutsujasi missään? Miten sä sit saat niitä kutsuja?

Saa mainostaa mutta ei julkisilla nettisivuilla. Muuten olisi palsta täynnä myyjien mainoksia.

Saa mainostaa mutta ei julkisilla nettisivuilla. Muuten olisi palsta täynnä myyjien mainoksia.

Saatko mainostaa esim. kaupan seinällä?

Yhteistyössä