Onko muita, jotka ei "osaa" shoppailla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "outoko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"outoko"

Vieras
Kovasti väitetään shoppailun olevan naisten lempiharrastus, mikä ei ainakaan minulta suju (tai edes kiinnosta).

Tietysti voin lähteä ostoksille, mutta silloin minulla on yleensä aina mielessäni varsin tarkkaan se, että mitä tarvitsen ja mitä olen hakemassa. Mutta esimerkiksi jos vain lähden katselemaan nyt vaikka vaatteita (tai kenkiä tai sisustustavaroita tai mitä vaan), niin ei minulle minkään tavaran kohdalla tule minkäänlaista "ton mä haluan ehdottomasti" -fiilistä.

En tykkää, varsinkin just sovittaminen on rasittavaa. Olin joskus kaverin kans kun se oli ostamas vaatteita, sovitteli ja vertaili ja mietiskeli tuntikaupalla, meinas mennä hermot.

Voi teitä. Lähden useinkin kaupoille ajatukset avoimina eli "koskaan ei voi tietää mitä löytää". Nytkin on hakusessa mekko ensi kesän rippijuhliin. En osta MITÄÄN vain sen takia, että jokin on halpaa, vaan mietin, että onko TÄLLE tarvetta.

Mä osaan vähän liiankin hyvin. :D

Onneksi osaan kuitenkin shopata myös edullisesti. Esimerkiksi kuluneella viikolla ostin viisi takkia, kahdet farkut ja yhden jakun joille kaikille yhteensä tuli hintaa huimat 9e.

Yhteistyössä