Onko muita jotka ei meinaa nyt tottua tuohon kylmään ulkoilmaan

Olen siis viileästä ilmanalasta tykkäävä eikä talvi ole ongelma. Kesällä on kivaa mutta hellettä inhoan.

Nyt tuntuu että tuo tämän loppusyksyn pakkanen menee luihin ja ytimiin. Ei tee mieli mennä ulos. Johtuneeko tuulesta tms? :confused:
 
Mulle aina syksyn ekat viileät ilmat ovat pahimpia. Ei meinaa taas millään tottua pakkasiin. Unohdin tänään laittaa säärystimet ja kyllä oli kylmää.

Sitten kun tähän taas tottuu, niin on helpompaa. Jostain tarttis löytää se untuvatakkikin, jonnekin laitoin viime keväänä. Sille alkaa pian olla jo käyttöä.
 
Nythan tuolla on parina paivan ajan ollut aika karsee tuulenviima, mika osaa olla raaka. Mutta - kun on liikkeella, niin tottuuhan siihen viimaankin tai sita ei niin kamalasti huomaakaan :)...myssykka vaan silmille ja kaulaliina liehumaan (y)

Mulle sattui eilen autoa tankatessa niin, etta toi tuuli pyori toppatakin helmuksissa - mulla niskassa semmonen pitempimallinen takki - niin kun se eksyi sinne helmojen sisaan niin tuli nopeesti semmonen Maija Poppanen-fiilis ilman sita sateenvarjoo :D...helma vaan pullisteli ja..no, oli vinkee fiilis :geek::D:D
 
Mulle aina syksyn ekat viileät ilmat ovat pahimpia. Ei meinaa taas millään tottua pakkasiin. Unohdin tänään laittaa säärystimet ja kyllä oli kylmää.

Sitten kun tähän taas tottuu, niin on helpompaa. Jostain tarttis löytää se untuvatakkikin, jonnekin laitoin viime keväänä. Sille alkaa pian olla jo käyttöä.
Niin, kai tää on tottumiskysymys. (n)
 
Nythan tuolla on parina paivan ajan ollut aika karsee tuulenviima, mika osaa olla raaka. Mutta - kun on liikkeella, niin tottuuhan siihen viimaankin tai sita ei niin kamalasti huomaakaan :)...myssykka vaan silmille ja kaulaliina liehumaan (y)

Mulle sattui eilen autoa tankatessa niin, etta toi tuuli pyori toppatakin helmuksissa - mulla niskassa semmonen pitempimallinen takki - niin kun se eksyi sinne helmojen sisaan niin tuli nopeesti semmonen Maija Poppanen-fiilis ilman sita sateenvarjoo :D...helma vaan pullisteli ja..no, oli vinkee fiilis :geek::D:D
:D
Hyi, kylymä viima pyöri takin alla. Hrr!

Kai mä oon vanhaksi tulossa. Veri ei kierrä eikä selluliititkaan enää lämmitä. :unsure:
 
:D
Hyi, kylymä viima pyöri takin alla. Hrr!

Kai mä oon vanhaksi tulossa. Veri ei kierrä eikä selluliititkaan enää lämmitä. :unsure:
Hopottajaksi sa oot naemma tullut, ihan omituisia puputat...muka vanha ja muuta huttua... Sun pitaa visiin menna ulkoilemaan tonne viimaan vaikka joku vimmainen perspanokettinkilause mielessas, niin johan on kumma jos ei veret kierra ja lampokin sisuksissa nouse (y)
 
CAT, ookkonä jossakin ulkomailla ku nuo sun ään on liiman pilikkuja
No en oo:notworthy:..kun mun kone on kokko(pista ne pisteet hyvanen aika kohdilleen :D) kiitos rakkaanarmaan esikoisen, joka teki niin nerokkaan kallin (oikeesti :D...teksti nayttaa ihan poljalta) talle atk- kaikkeamuutakuingurulle...tasta on valimerkitkin ihan kuusessa ja vaikka ja keta mutta jos nyt jotain tolkkua kuitenkin:notworthy:..
 
Hopottajaksi sa oot naemma tullut, ihan omituisia puputat...muka vanha ja muuta huttua... Sun pitaa visiin menna ulkoilemaan tonne viimaan vaikka joku vimmainen perspanokettinkilause mielessas, niin johan on kumma jos ei veret kierra ja lampokin sisuksissa nouse (y)
Kiitos vinkistä! Tuolla menee kohta viimassa yks tantta joka hokee tuimana "anustappi, liukkari, anustappi..."
 
No en oo:notworthy:..kun mun kone on kokko(pista ne pisteet hyvanen aika kohdilleen :D) kiitos rakkaanarmaan esikoisen, joka teki niin nerokkaan kallin (oikeesti :D...teksti nayttaa ihan poljalta) talle atk- kaikkeamuutakuingurulle...tasta on valimerkitkin ihan kuusessa ja vaikka ja keta mutta jos nyt jotain tolkkua kuitenkin:notworthy:..
Aijai. Joko olet vastavuoroisesti takavarikoinu äkspoksit ja pleikat siltä rangaistuksena?
 
Aijai. Joko olet vastavuoroisesti takavarikoinu äkspoksit ja pleikat siltä rangaistuksena?
Jep (y). Silloin kun taa kalli tapahtui niin kylla ma kaytin aika surutta hyodykseni tata kuuluisaa "aiti ei ymmarra todellakaan yhtaan mitaan"- korttia ja niin vaan pari paivaa vietettiin auvoisasti hymistellen....:D

Joo, poika on kylla useampaan otteeseen ilmaissut vuolaat pahoittelut, olikin niin nero omissa liikkeissaan ettei lukuisista yrityksistaan huolimatta saa palautetuksi ollenkaan niita entisia asetuksia...no, ei haittaa...ja sitten kun nuita aakkosia ja valimerkkeja oikeesti tarviin, niin yritan malttaa olla tabletilla ja vasata juttuni nopeesti loppuun, tosin hiien hidashan sekin masiina on mutta tekee valista hyvaa vaan tammoselle hatapoksylle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mua paleltaa aina ihan simona alkutalvesta/syksystäki aina.
Mutta sitten kun pitää mennä pitemmäksi aikaa kylmään niin tietää jo sen että se kestää se palelu puolisen tuntia, sitten alkaa ruskeat rasvat palamaan. Sit ei oikeastaan palele olleskaan. Ainut on niin hirveet märät räntäsateet tai ihan vesisateetkin kun lämpötilat on siinä +-0 seuvulla. Märkä kun on niin sitte ei auta valakoset eikä ruskeetkaan rasvat vaan lähinnä nousee kyrp.. Siis tuntuu kovin kylmältä myös otsalla.
Mieluummin olen Lapissa -30c pakkasessa kuin meren rannalla miinus viisi astetta.
Molemmissa olen ollut yli kymmenen vuotta (siis talavella).
(Niih, harvoimpa kesällä Lapissakaan -30c pakkasta :ROFLMAO:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Mllä siihen muka voi ikinä tottua?

Hyvä keli työntekoon on silloin kun mittari näyttää noin viittätoista astetta. Sit kun on loma, voisi olla rahdun yli parikyt astetta. Plussaa! Muut kelit ovat suoraan saatanasta. :cautious:
 

Yhteistyössä