Onko muita, jotka ei lähetä yhtään joulukorttia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ennariina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ennariina

Aktiivinen jäsen
04.01.2007
2 571
0
36
Tänä vuonna aion eka kerran jättää kaikki joulukortit laitamatta. Monena vuotena ollaan teetetty lapsista tonttukuvat joulukortteihin, mutta tänä vuonna en meinaa yhtään korttia laittaa. Uskon että niilllekin euroille on muutakin käyttöä. Säästättekös kaikki saamanne joulukortit? Kun minulla on tapa lappaa ne suoraan uuniin niitten tultua, en jää jemmailemaan niitä sen kummemmin. Sitten ihan harmittaa kun jotkut ostaa kalliita kortteja, ja meillä ne ei kyllä jää kirjahyllyä tms koristamaan.

Säästän kortit nipussa seuraavaan jouluun ja kurkkaan siitä nipusta, että kenenkä kanssa kortteja on vielä ollut tapana lähettää :saint: Lapsille korteista tein sitten pieniä palapelejä, leikkelin kortit muutamaan palaan ja kaikki sekaisin, leikki-ikäiset niistä lattialle kokosivat kokonaisia kuvia, jaksoi hetken viihdyttää =)

ripustan pienillä punaisilla pyykkipojilla naruun seinälle. pyhien jälkeen heitän pois,valokuvalliset säilytän :)

muoks.mut eihän tää ollukaa kysymys :laugh:
juu siis kyllä lähetän,et miks mä tähän vastasin? :xmas:

Ei oo ollu tapana laittaa. Monena vuonna ollaan ehkä sitä näin marraskuussa suunniteltu,mut aina se on sitte jääny. Ja ilman huonoa omaatuntoa. Meille tulee muutama kortti sukulaisilta,mut yleisesti se tuntuu niin väkinäiseltä muistamiselta ko luukusta rämähtää nippu Tiimarikortteja.. Ne mitä tulee ni heitetään roskiin joulun jälkeen ja jos joku oikein extrahienon on tehny ni semmoset säästetään.

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
En lähetä yhtään korttia, en ole koskaan lähettänyt.

Meille tulevat kortit säilytän näytillä joulun yli ja sitten roskiin.
Juuri näin :D ja vaikken mä koskaan laita kortteja niin saan niitä ihan joka joulu n 14 kpl