Onko muita jotka ei haluis jättää miestä yksin kotiin?...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olisit saman tien lähteny takas ja jättäny lapun, että takasin et tule ennen kuin on siivonnu!
Karsee tyyppi, älä nyt vaan enää yhtään jatka sitä siivousta vaan anna miehes tehdä se!

Äsken herätin sitä, niin alko syyttää mua kun siivosin, koska kuulemma olis siivonnu. niimpä varmasti. ei ole KOSKAAN siivonnut MITÄÄN oma-aloitteisesti. Miksi nytkään? Ja syytteli siitä kun itkin. aina kaikki on mun vika....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jep, taas tuli hirveä pettymys ja itku :( Lähdin maanantaina reissuun ja tänään aamusta tulin kotiin. Eilen illalla juteltiin miehen kans puhelimes (se oli siis täällä yksin sen aikaa) ja se lupas että tulee junalle vastaan ja et siivoo täällä ennenku tuun.

No, juna lähesty asemaa koitin soittaa monta kertaa, ei vastausta. Kävelin sitten kotiin asemalta painavan laukun kanssa. Ja kun kotiin pääsin, niin se ei voi ees tulla ovee avaamaan. Ovella sit jo puskee hirveä lemu vastaan ja eteinen täynnä vaatteita ja pyyhkeitä, eikä muu kämppä näytä paljoa paremmalta. Kaikki astiat käytetty kaapista ja likaisena pöydillä, kauheasti roskaa joka puolella ja roskis tursuaa. Kaikki on jätetty siihen mihin on jääneet. Kiitos tästä :'( Heti ensimmäisenä joutuu monta tuntia siivoamaan kun tulee kotiin :(

Ei ehkä kuulosta kovin pahalle mut olen niin surullinen ja pettynyt ja tosi paha mieli :( Mies nukkuu vaan edelleen, ei ole sanonut mulle sanaakaan... Kiva... :'(

Mulla on myös oma kotisika. Ja tässäpä pari vinkkiä, miten on turvallisinta jättää kotipossu yksin kotiin.

Jätä pöydälle puhtaita kertakäyttöastioita riittävä määrä kerrottuna kahdella. Tyhjennä roskikset ennen lähtöäsi ja jos mahdollista lukitse astiakaapit, ettei vahingossa käytä astioita. Muuta pyykkikori tai joku muu vetoisuudeltaan suurempi juttu mustalla jätesäkillä sisustettuna roskikseksi ja laita syöntipisteen eli kaukalon viereen. Täytä jääkaappi ruuilla, joilla on vaikea saada sotku aikaiseksi. Roskis pisteitä kannattaa pystytellä yleisimpiin sottauspaikkoihin eli sohvan ja sängyn lähistölle.

Kotiinpaluuta varten varusta eteinen muutamalla jätesäkillä, kumihanskoilla ja järeällä lattiankuivaimella. Aukaiset kaks säkkiä ja vedät lastalla kamat kasaan, roskat toiseen ja muut toiseen...ja ei se ny niin hirveesti haittaa vaikka lajittelussa tulis pientä fibaa. Keittiössä lykkäät roskat kans kasaan. Sit kaikki likaset tyhjät pinnat ruiskutat jollain pesuaineella ja pyyhit ne puhtaalla miehen suosikki vaatteella.

Kaaoksesta kannattaa tietty ottaa pari kuvaa, että voi esitellä niitä vieraille loppukevennyksenä.

Tietty jos sulla ap on sinnikkyyttä niin jätät sotkut siivoomatta. Kyllä se ennemmin tai tod.näk. myöhemmin ne sotkunsa siivoo. Tosin voi olla, että se myöhemmin on viikkojen päästä. Mulla tuo siivouslakko loppuu yleensä kolmeen päivään, kun pinna palaa lopulleen ja alan riehua jätesäkin ja luutun kanssa.

No meillä ainaki mies siivoaa yhtä paljon ku minäkin. Ja kun ollaan oltu lasten kanssa keskenämme reissussa niin mies on kyllä saattanut pestä jopa saunan ja pyyhkiny pölyt. Aina on siistiä ku tullaan kotiin.

No mä teksin niin että jos ei ala itse siivoamaan, niin lykkäisin kaikki kamat vaan pariin isoon jätesäkkiin...siis vaatteet, pitsalaatikot ja muut mitä nyt löytyy...ei haittaa vaikka esim. kaukosäädin tms. miehelle tärkeä esine menee samaan. Sit joko pihalle jolloin miehellä on vielä mahdollisuus käydä penkomassa tavaransa talteen tai suoraan kaatopaikalle/jätekatokseen.

Alkuperäinen kirjoittaja mlps:
Sit kaikki likaset tyhjät pinnat ruiskutat jollain pesuaineella ja pyyhit ne puhtaalla miehen suosikki vaatteella.

Kaaoksesta kannattaa tietty ottaa pari kuvaa, että voi esitellä niitä vieraille loppukevennyksenä.

Tietty jos sulla ap on sinnikkyyttä niin jätät sotkut siivoomatta. Kyllä se ennemmin tai tod.näk. myöhemmin ne sotkunsa siivoo. Tosin voi olla, että se myöhemmin on viikkojen päästä. Mulla tuo siivouslakko loppuu yleensä kolmeen päivään, kun pinna palaa lopulleen ja alan riehua jätesäkin ja luutun kanssa.

:D se on kyllä niin totta ettei sikojen jälkiä pidä siivota. Anopin voisi kutsua kylään kahvistelemaan ja sanoa että harmi kun en ehtinyt siivota poikasi jälkiä kun tulin just kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Evitar:
Alkuperäinen kirjoittaja mjää:
No mulla kotona on mies eikä teinipoika

Sama täällä.

Kuin myös täällä..

Harmi että sinun miehesi ei ollut mitään tehnyt :hug: . Ei minunkaan mies ennen. Olin 5 päivää pois kotoa ja ajattelin että saan tulla paskaiseen kotiin takaisin, mutta mies olikin siivonnut koko kämpän :) Jos 5 vuotta sitten olisin lähteny pois ja tullu kotiin niin varmasti olis ollu kämppä ku pommin jäljiltä

Mä oisin tuossa tilanteessa soittanu siivojan (miehen nimissä) paikalle ja maksattanu siivoojalla, sekä maksattanu miehellä oman hotellilaskuni. Kotiin en ois menny ennen kuin koti on siisti!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Äsken herätin sitä, niin alko syyttää mua kun siivosin, koska kuulemma olis siivonnu. niimpä varmasti. ei ole KOSKAAN siivonnut MITÄÄN oma-aloitteisesti. Miksi nytkään? Ja syytteli siitä kun itkin. aina kaikki on mun vika....
Sun vika on ainoastaan se, että oot tuollasen miehen kanssa!

Yhteistyössä