Onko muita jotka ei haluis jättää miestä yksin kotiin?...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Jep, taas tuli hirveä pettymys ja itku :( Lähdin maanantaina reissuun ja tänään aamusta tulin kotiin. Eilen illalla juteltiin miehen kans puhelimes (se oli siis täällä yksin sen aikaa) ja se lupas että tulee junalle vastaan ja et siivoo täällä ennenku tuun.

No, juna lähesty asemaa koitin soittaa monta kertaa, ei vastausta. Kävelin sitten kotiin asemalta painavan laukun kanssa. Ja kun kotiin pääsin, niin se ei voi ees tulla ovee avaamaan. Ovella sit jo puskee hirveä lemu vastaan ja eteinen täynnä vaatteita ja pyyhkeitä, eikä muu kämppä näytä paljoa paremmalta. Kaikki astiat käytetty kaapista ja likaisena pöydillä, kauheasti roskaa joka puolella ja roskis tursuaa. Kaikki on jätetty siihen mihin on jääneet. Kiitos tästä :'( Heti ensimmäisenä joutuu monta tuntia siivoamaan kun tulee kotiin :(

Ei ehkä kuulosta kovin pahalle mut olen niin surullinen ja pettynyt ja tosi paha mieli :( Mies nukkuu vaan edelleen, ei ole sanonut mulle sanaakaan... Kiva... :'(

Ja ne vähät jutut mitä olin pyyt'nyt tekemään (viemään kaljalaatikot ja pizzalaatikot roskiin) ei ollut tapahtunut =( Ei tästä tuu mitään ku mä oon ku joku kodinhoitaja...

En voisi kuvitellakaan tuollaista! Meillä mies siivoaa ja tekee muitakin kotitöitä (asui yksin ennen minua, joten on hoitanut jo silloin taloutensa...)

Miten jaksat katella? en minä ainakaan tuollaista miestä haluaisi. Kertoo miehestä paljon...

Ihme mies sulla jos ma-to välisenä aikana saa tuollaisen sotkun aikaiseksi....
mä en kattelis sellaista ollenkaan, täytyy sanoa. Mun miehessä on mielestäni monta vikaa, mutta tuollainen sottapytty se ei onneksi ole.

Erikoiselta kuulostaa. Meillä mies osaa pestä pyykkinsä ja tiskata asiat kuten normaalistikin vaikken olisi kotona, mutta yleensä siivoaa vielä jotain ylimääräistäkin silloin jos olen lasten kanssa reissussa. On sitten ihana palata siistiin kotiin.

Ja minä olisin ottanut painavan laukun kanssa taksin jos ei miestä kuulu vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei ehkä kuulosta kovin pahalle mut olen niin surullinen ja pettynyt ja tosi paha mieli :( Mies nukkuu vaan edelleen, ei ole sanonut mulle sanaakaan... Kiva... :'(
No kyllä kuulostaa pahalta, enkä suostuis tuollaiseen ollenkaan. Siis mieluummin eläisin yksin kuin jonkun porsakkeen kanssa.

No musta tuo kuulostaa aika pahalle :o En vois kuvitella meillä tuollaista tilannetta...

Alkuperäinen kirjoittaja hup:
No älä nyt ainakaan siivoamaan ala. Eli lähde vaikka rannalle nauttimaan kesäpäivästä ja sano miehelle, että soittelee, kun on siistiä.

Juu, lähde jonnekin rentoutumaan ja anna miehen soitella ja ihmetellä kun herää! En kyllä katselisi tuollaista touhua enkä takuulla siivoaisi!

Minun avovaimoni tekee saman. Kaikki ompelukamat ja muut "tärkeät" tarvikkeet lentävät lattialle, kuin kaaressa, jos olen päivänkin poissa. Siellä sitten on nuppineulaa jalassa ja langanpätkiä kissan suussa seuraavan kuukauden.

Kaikki astiat on tiskaamatta ja vaatteet läjässä lattialla.

Valitettavasti taitaa sulla olla mies jonka mielestä olet äidin jatke. Pitää sua siivoojana ja piikana. Puhu hänelle ja mee ihmeessä rannalle tai terassille!

Alkuperäinen kirjoittaja Jore:
Minun avovaimoni tekee saman. Kaikki ompelukamat ja muut "tärkeät" tarvikkeet lentävät lattialle, kuin kaaressa, jos olen päivänkin poissa. Siellä sitten on nuppineulaa jalassa ja langanpätkiä kissan suussa seuraavan kuukauden.

Kaikki astiat on tiskaamatta ja vaatteet läjässä lattialla.

:hug:

Jos sä ny alat siivota sen ketkun sotkuja nii sä teet juuri niinku mies oli toivonutkin. Mukamas nukkuu. Teeskentelee nukkuvaa ja herää sitte ku koti on siisti ja tuore kahvi tuoksuu ja on sit yllättynyttä poikaa. "Ai onks kello jo noin paljon? Mun piti siivota mut nukuin pommiin...."

Just joo.

Oli kiva hinkata myös ketsuppia seinistä ja lattioista ja pöydästä....... en taju amiten tuo voi olla noin paskaläjä, sotkee ku mikäki pentu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ketsuppiki ois ollu vähän helpompi siivota,kun ois heti tuoreeltaan pyyhkästy pois.

Oli kiva hinkata myös ketsuppia seinistä ja lattioista ja pöydästä....... en taju amiten tuo voi olla noin paskaläjä, sotkee ku mikäki pentu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ketsuppiki ois ollu vähän helpompi siivota,kun ois heti tuoreeltaan pyyhkästy pois.

:o Älä nainen siivoa possusi jätteitä!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:

:o Älä nainen siivoa possusi jätteitä!

Peesi. Anna hänen ite siivota!

mun mies sai myös joskus vuosi sitten hirveän sotkun aikaseksi kun olin kolme päivää pois. oli ollut kavereita alottelemassa kun oli sillon joku arkipyhä ja joka paikka täynnä pulloja ja likasia laseja ja juomatahroja, sitten oli seuraavan päivän viettäny krapulassa maaten ja patjatkin olit lattialla, leivänmurusia, sipsipusseja, pizzalaatikko. tiskejä kauheesti. sitten kun kotiin tulin niin mies oli töissä ja koko sotku siellä päällänsä.
itsellekkin tuli kamala olo. olin niin väsynyt että en jaksanu evakkoon lähteä, mutta en myöskään pystynyt olemaan siinä sotkussa siivoamatta. kyse ei silti ole siitä etteikö mieheni siivota osaisi. ei ollut vain sillon jaksanut. asenne kun tuppaa vähän olemaan se että se siivoaa jota häiritsee.
silti miestäni risoo älyttömästi jos olen päivällä imuroinut ja kun hän tulee kotiin niin imuri on jäänyt keskelle lattiaa.
menettää hermonsa todella helposti jos joku tavara kuten imuri on hänen tiellään.:D

Yhteistyössä