Onko muita jotka ei halua laittaa kuvia perhenjäsenistään tai itsestään nettiin?

• Viestiketjun aloittaja Minä se vaan
  • Ensimmäinen viesti
Minä se vaan
Tosi monella profiilissa kuvia omista lapsista tai itsestään.

Itse en halua perheenjäsentemme kuvia levittää kaikkien pällisteltäväksi ja tunnistettavaksi. Enkä pahalla katso nitä jotka kuvia laittaa kaikkien nähtäväksi, mutta onko kivaa jos ihmiset kadulla tunnistaa et hei toi tos on se Kirsti12345 KaksPlussalta.

sulasol
Täällä toinen samoin ajatuksin. Myös tosi yksityiskohtaisten tietojen antaminen itsestä netissä on minusta tosi tyhmää aikuisilta ihmisiltä. ei tulis mieleenkään laittaa kuvia tänne.

Vieras
Hep. En ikinä laita mitään.

Jos olisin valmis laittamaan kuvani/ tietoni itsestäni tai perheenjäsenistäni bussin kylkeen, olisin valmis laittamaan ne myös nettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä se vaan:
Tosi monella profiilissa kuvia omista lapsista tai itsestään.

Itse en halua perheenjäsentemme kuvia levittää kaikkien pällisteltäväksi ja tunnistettavaksi. Enkä pahalla katso nitä jotka kuvia laittaa kaikkien nähtäväksi, mutta onko kivaa jos ihmiset kadulla tunnistaa et hei toi tos on se Kirsti12345 KaksPlussalta.
En tiedä olisiko se kivaa sanan varsinaisessa merkityksessä...mulle on aivan sama jos ja kun joku tunnistaa.
En kerro täällä mitään, mitä en voisi kertoa omalla nimelläni ja pärställäni vaikkapa sanomalehdessä, tai kertoa naapureille pihalla istuskellessani. Jos kirjoittaisin jotain salaista tai arkaluontoisempaa, en tietenkään olisi laittanut tänne kuvia, kertonut asuinpaikkaani, kertonut lasteni harvinaisia nimiä, tms. Se, että palstailen täällä, ei ole salaisuus.

vieras
Ei laita kuvia nettiin. En kirjoita koskaan sellaiselle palstalle, joka julkaisee käyttäjän IP-osoitteet. Varon myös, mitä kirjoitan, sillä koskaan ei tiedä, miten nettiin laitettuja tietoja käytetään. On aivan riittävän monia tapauksia elämäni varrelta, jossa työssä saatuja tietoja on tuotu julki tai vahvistettu joko suoraan tai kiertoteitse.

Yhteistyössä