M
muodollisesti
Vieras
Onneksi meillä on isi, joka ei koskaan kirjoittaisi "enään".
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onneksi meillä on isi, joka ei koskaan kirjoittaisi "enään".
onko pakko missään syödä?
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30352038:Ainut pakko tässä elämässä on kuolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30352017:No kysyn sitten näin, kun niin viisasti neuvotte ottamaan aikuisten annoksen(se kun ei mieleeni tullut tietenkään :headwall: )
MIKSI niitä annoksia sitten on? Kun niitä kerran on, miksi, SIIS MIKSI, niiden ruoka ei vastaa samaa laatua kun aikuisten annokset?
Kyse ei ole rahasta, jos olisi, en kävisi ravintolassa "pihistelemässä".
Lasten ja aikuisten annokset eivät laadullisesti vastaa toisiaan.
Miksi lapsen ruoka ei saisi maksaa?
Mielestäni lapsi on yhtä arvokas kuin aikuinen ja lapselle pitäisi pystyä tarjoamaan samanhintaista ruokaa mitä itsekin syö. Jos ei pysty, mutta valittaa silti halvan lastenpöperön tasosta, ei kannata tulla ravintolaan.
Jos et itse halua satsata lapsesi ruokaa, miksi luulet että joku tekee sen puolestasi ja vielä mahd. halvalla?
Työn osuus on sama olipa annoskoko pieni tai suuri, ehkä pienempi annos voisi olla vaikka 25% edullisempi. Miltä kuulostaisi?
Miksi ajatellaan että lapset syövät aikuisia vähemmän, vaikka kuluttavat enemmän ja koko ajan kasvavat? Läskit aikuiset mossottaa ne kalliit annoksensa ja ostavat lapsille huonolaatuista ruokaa sitten halvalla ja puolet vähemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30352017:Kyse ei ole rahasta, jos olisi, en kävisi ravintolassa "pihistelemässä".
No sinä varmaan syöt aika paljon. Turhaan, et enää kasva.
eli siis taas ensi viikolla eihän kukaan pakota menemään jos ei joku lahjota tai maksa puolestanne...aina käyttäsin ilmasen ruuan ja mahdollistuutta valita lapselle terveellinen aterian aikuisten listalta. Jos ei lapset jaksa syödä niin sinä et siis tilaa ja syöt itse ne mitä ei lapset syö..jokus näin aikuisten kesken tehtiin että minä otin salaatin ja se lihan en tiedä saako tehdä mutta aikuinen makso ruuan eikä syönyt salaattia...ja minä en ostanut mitään tai no...
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30352109:Tilaamme lapsillekin ihan "aikuisten" listalta jos lasten annoksista ei löydy sopivia. Ruuasta riippuen joko annos puolitetaan jo keittiössä tai sitten lapsi saa sen kokonaisena ja syö mitä jaksaa.
Ikinä ei ole ollut ongelmia, tosin taidamme käyde eriravintoloissa kuin ap.
Oletettavasti lastenannokset ovat olemassa ihan sen takia, koska lapsille syötetään kotioloissakin nakkeja, kalapuikkoja ym teollista paskaa. Joten ravintoloissa halutaan varmistaa että lapset saavat samaa paskaa myös siellä. Mikä on sääli, koska voisi kuvitella että edes ravintolassa lapset saisivat nauttia kunnon ruuasta eikä mitään kotipaskaa.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30352017:No kysyn sitten näin, kun niin viisasti neuvotte ottamaan aikuisten annoksen(se kun ei mieleeni tullut tietenkään :headwall: )
MIKSI niitä annoksia sitten on? Kun niitä kerran on, miksi, SIIS MIKSI, niiden ruoka ei vastaa samaa laatua kun aikuisten annokset?
Kyse ei ole rahasta, jos olisi, en kävisi ravintolassa "pihistelemässä".
Lasten ja aikuisten annokset eivät laadullisesti vastaa toisiaan.
Niinpä niin...taas sellaiset jotka ei tiedä pikaruuista mitään avautaa niistä. Vaikka mäkissä saat tarkan tuoteselostuksen mitä ne sisältää ja voit olla varma ruuan puhtaudesta. Kukaanhan ei pakota ottamaan ranskalaisia. Ravintoloissa burgerit voi olla mitä tahansa etkä tiedä kaloreitakaan. Mä vastustan lasten pakottamista syömään sellaista mistä ne ei tykkää ja ihan suoraan sun ehdottomat ruuat on silkkaa paskaa aikuisestakin eikä enää tätä päivää. Syö miten haluat ja pakota lapsesi mutta älä jaksa jauhaa skeidaa asioista josta sä et tiedä selvästikään mitään.