Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Ollaan mietitty kolmatta, mutta:
1.pitäisi olla isompi asunto
2.isompi auto
3. en tiiä olisiko varaa kolmanteen
4.kaksi lasta jo sen verran isoja ettei jaksaisi alusta kaikkea
5.aina mahdollisuus, että tuleekin jollain tavalla sairas lapsi. Miten oma jaksaminen silloin?
muilla tällaisia ajatuksia?
Me ratkaistiin asia näin:
1) rakennettiin ok talo, jossa tilaa
2) hankittiin 7-paikkainen auto
3) on ollut varaa siinä missä lapsiin muutenkin
4) sen ihanampaa on ollut kun on ollut aikaa isoille että pienelle
5) näin on, ja se pitää huomioida, tietysti jotain "testejä" voi tehdä etukäteen mutta aina mahdollisuus on silti
Tämän lisäksi oltiin vielä niin jurpoja että tehtiin tälle kolmosellekin nelonen, joka syntyy muutaman viikon sisällä. Ollaan ihan älyttömän onnellisia näistä päätöksistä. Mua ei sinällään vauvakuume vaivaa, siis joo vauvat on ihania mutta yhtä ihania on nää koululaiset, joten ajatellaan kyllä pitkällä tähtäimellä eikä vaan sitä vauva-aikaa.
Taloudellisesta tilanteesta sen verran, että pieni/normipalkkalaisia ollaan, mutta elellään aikalailla säästelijäästi, joten sen puoleen tämä ei ole mitenkään muuttanut sitä miten on aina eletty.
Toisten puolesta ei voi päättää, pääasia että sä ja miehesi ootte samoilla linjoilla.
(ja itse toivon että tulis nyt tän neljännen jälkeen oikeesti sellainen olo, että vitsit mulla on upea perhe, nyt pääasia on kasvattaa kaikkia ipanat rakkaudella kunnon kansalaisiksi ja vielä tuon miehen kanssa pitää huolta suhteesta, ettei jäis sellaista ikuista: yksi lapsi vielä.... fiilaria)