V
Vammainenko
Vieras
Minulla on. Jos näen ihmisen väärässä paikassa yllättäin, En välttämättä tunnista häntä tai tunnistan että muistuttaa esim. äitiäni, mutta en niin että tuossahan on äitini. Myös lasten hakeminen esim. päiväkodista on joskus vaikeaa, kun jännitän tunnistanko varmasti lapseni jos vaikka ovat vaihtaneet hänen vaatteet. Aina olen tunnistanut onneksi, tosin usein olen ensin meinnannut mennä väärän lapsen luo mutta aina olen kuitenkin tajunnut ajoissa.
Ihan vasta äsken tajusin että tämä ei olekkaan mikään vain minua vaivaava juttu vaan sillä on nimikin. ja hieman asiaa tutkittuani huomasin että on esim. neurologisia sairauksia joissa tämä oireena ja myös aivovamman seurauksena voi tulla tälläinen. Minä jäin auton alle n. 15 vuotta sitten ja sain kovan iskun päähäni juuri siihen kohtaan mihin saadut aivovauriot voivat aiheuttaa tälläisiä oireita. oikealla puolella tuossa korvan seudulla.
Onkohan minulla siis aivovaurio. :O
Onko täällä muita joilla tälläistä, voiko sille tehdä mitään, tarvitseeko tehdä mitään????
Ihan vasta äsken tajusin että tämä ei olekkaan mikään vain minua vaivaava juttu vaan sillä on nimikin. ja hieman asiaa tutkittuani huomasin että on esim. neurologisia sairauksia joissa tämä oireena ja myös aivovamman seurauksena voi tulla tälläinen. Minä jäin auton alle n. 15 vuotta sitten ja sain kovan iskun päähäni juuri siihen kohtaan mihin saadut aivovauriot voivat aiheuttaa tälläisiä oireita. oikealla puolella tuossa korvan seudulla.
Onkohan minulla siis aivovaurio. :O
Onko täällä muita joilla tälläistä, voiko sille tehdä mitään, tarvitseeko tehdä mitään????