Mitä myisit?Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:aina on....tultiin suomeen takas -04, kohta muutto Italiaan...tosin haluaisin avata myymälän Kapkaupunkiin joten sinne haluisin mennä myös....
Ei siirretä, mutta voi hakea duunia suoraan kohdemaasta. Singaporen hoitsutilannetta en tiedä, mutta moni länsimaa kärvistelee valtavassa hoitsupulassa. Siitä vaan maata valitsemaan.Alkuperäinen kirjoittaja tasmaanian tuholainen::wave: mä voisin lähtee heti!!! singaporea jos joku tarjois ,niin salamana lähtisin.... hoitsuja tuskin siirretä ulkomaille...
samaa juttua ku tähänkin asti mutta omalla nimelläAlkuperäinen kirjoittaja äippä:Mitä myisit?Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:aina on....tultiin suomeen takas -04, kohta muutto Italiaan...tosin haluaisin avata myymälän Kapkaupunkiin joten sinne haluisin mennä myös....
No mitä?Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:samaa juttua ku tähänkin asti mutta omalla nimelläAlkuperäinen kirjoittaja äippä:Mitä myisit?Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:aina on....tultiin suomeen takas -04, kohta muutto Italiaan...tosin haluaisin avata myymälän Kapkaupunkiin joten sinne haluisin mennä myös....
Oot.Alkuperäinen kirjoittaja olivia:Ja minä asun ulkomailla ja mieli tekee Suomeen jo takasin näiden neljän vuoden jälkeen. Olenko omituinen..
vate juttujaAlkuperäinen kirjoittaja äippä:No mitä?Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:samaa juttua ku tähänkin asti mutta omalla nimelläAlkuperäinen kirjoittaja äippä:Mitä myisit?Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:aina on....tultiin suomeen takas -04, kohta muutto Italiaan...tosin haluaisin avata myymälän Kapkaupunkiin joten sinne haluisin mennä myös....
Kapkaupunki herätti uteliaisuuden, on tuttuja siellä.
Noin oon itsekin ajatellut että kun lapsi on vanhempi niin sitten muutetaan, saa nähdäAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Periaatteessa joo. Ehkä sitten joskus. Muksujen kanssa niin hankala ajatus, että ehkä sitten 10 vuoden päästä, kun lapset ovat omillaan. Känädään takaisin.
Niin no, tuo ilmastonmuutoskaan ei ulkomaille muuttamisella juuri pahene, reissaamisella tietty enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja evita:Minulla taisi mennä nuoruudessa suurin into ulkomailla olemiseen. Tykkään kyllä kovasti reissata, mutta en enää niin paljon kuin ennen monestakin syystä, yksi on ilmastonmuutos ja toinen on se, että on niin paljon kaikkea täällä kotimaassa (ystävät, sukulaiset, koti, mökki, harrastukset, työ ja siihen liittyvä järjestötoiminta....).
Taidan olla vähän jymähtänyt keski-ikäinen. =) Olen käynyt noin 35 maassa, ja jäljellä ei ole enää semmoisia ihan ehdottomia must-paikkoja, jotka haluaisin nähdä. Olen onnekseni päässyt niihin paikkoihin, mihin eniten olen halunnut.