onko muita joilla mies

  • Viestiketjun aloittaja yhtäkkiä tajusin ettei se ole sanonut...
  • Ensimmäinen viesti
a
Mies on kyllä sanonut mutta en ole ihan varma olenko itse ikinä sanonut. Eikä kuitenkaan tarkoita ettenkö rakastaisi, jostain syystä se on mulle vaan niin epäluontevaa. Näytän sen jotenkin muuten tai käytän muita sanoja.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Kauanko olette olleet yhdessä? Jos se on vain hänelle sellainen 'ei tarkoita mitään' termi ja ilmaisee asian muuten?
5-vuotta yhdessä. en sillä että itsekään sitä ole sanonut kuin pari kertaa vain. Toki jos ajattelee mitä hän tekee mun puolesta jne olis aika vaikea kuvitella ettei rakastaisi...
 
entäs tilanne, jossa mies on ne maagiset sanat joskus sanonut, muttei muuten millään tavalla osoita rakkauttaan? mistäs sen tietää rakastaako vielä? alkuhuumat sun muut menny aikaa sitten, vaikka vasta puoltoista vuotta seurusteltu.
 
emäntä
Alkuperäinen kirjoittaja Violetta:
entäs tilanne, jossa mies on ne maagiset sanat joskus sanonut, muttei muuten millään tavalla osoita rakkauttaan? mistäs sen tietää rakastaako vielä? alkuhuumat sun muut menny aikaa sitten, vaikka vasta puoltoista vuotta seurusteltu.
No kysy - määkin kysyin ja vastas vaan notta "Johan mää oon kerran sen sulle sanonu - tiarotan kyllä, jos tilanne muuttuu!" ;)
 
ap
jotenkin mä olen kokoajan odottanut siltä jonkinlaista selkeää "rakkauden tunnustusta"... monesti sekin tuntuu pahalta ku sukulaiset ja ystävät jatkuvasti kyselevät joko pian vietetään kihlajaisia/häitä varsinkin kun itsekin haluaisin kihloihin/naimisiin...
 
Rukoilijasirkka
Jotkut ei osaa. Kun olin pieni, äiti ja isä rakasti mua, mutta meillä ei käytetty sanaa "rakastaa". En mä koskaan epäillyt niiden rakkautta, mutta silti se on mun mielestä jotenkin köppästä, että ei voida sanoa. Olen ihan opetellut itse sanomaan, että rakastan. Sen voi oppia, vaikka se tuntuis aluksi vaikeelta.
 

Yhteistyössä