Onko muita joilla kuukautisten aikana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuukuppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuukuppi

Vieras
Onko muita joilla kuukautisten aikana huimaa paljon ja olo on muutenkin vähän ahditunut ja kummallinen... vai olenko jotenkin sekopäinen itsekseni :)
Huimaus alkoi päivää ennen kuukautisten alkamista ja jatkuu nyt ensimmäisenä vuotopäivänä...lisäksi on vähän ihmeellinen olo, ikään kuin paniikkihäiriön oireita...

Onko muita?

No, ei huimaa, mutta älytön ahdistus, vitutus ja kummallinen olo on khyl siinä ekana päivänä :( Tulee sellanen olo, että olen jotenkin loukussa omassa elämässäni, en pääse pois, olen yksin kukaan ei välitä ja kaikki on liian raskasta... Tekis mieli vaan käpertyä peiton alle itkemään... (ja mulla tosiaan on kaikki oikeesti hyvin: kiva koti, mukava ukko, ihana lapsi..:D paitsi parina-kolmena päivänä kuussa kaikki on huonosti...)
Ahdistus alkaa jo ennen vuotoa, joten kai se on jotain PMSssää sitten...

• Tykkää
Reactions: kittyb
Kyllä tuota huimausta ja kummallista oloa voi olla kuukautisten aikana.Mulla suoliston toiminta muuttui ja oli kaikenlaista muutakin epämiellyttävää oireilua.Onneksi ei tarvitse enää kärsiä, kun poistettiin kohtu vuosi sitten.

kilpirauhaseen en usko kun pillerit vei nämä vaivat, ja huimaus alkaa päivän ennen vuotoa joten en usko että se vaikuttaa se vuodon määrä... Luulen että elimistö taas tekee temppujaan pitkän pillerikauden jälkeen...
Eikö tosiaan ole muita jolla on huimausta kuukautisia ennen ja niiden aikana...?

Yhteistyössä