Onko muita joilla elisan liittymä, niin laskutus aivan sekaisin ?

• Viestiketjun aloittaja lisse
  • Ensimmäinen viesti
lisse
Olen ihmetellyt missä mun kännylaskut viipyy.No ajattelin että kesä-elok. saldo ollut alle 20e.Että ei sitten laskuta alle 20e laskuja.No tänään tuli lasku jossa oli kesäkuun lasku ja reippaasti yli 20e vaikka saldoviesti kertoi muuta..Soitin elisaan sanoivat että heillä laskutus systeemi sekaisin ja kyllä laskuttavat vaikka saldo ois 10e.Kysyinkin miks nyt vasta lokak. lähettävät kesäk laskun..Asiakaspalveluksesta sanottiin heillä nyt kaikki ihan sekaisin nuo laskusysteemit, että noihin saldoviesteihin ei ole luottamista mutta kyllä laskut heiltä tulee..Kyllä mulla nyt meni elisaan luottamus.Heinä-Syysk.laskut tulematta ja ties mitä ovat kun saldotiedotkaan ei luotettavia.Maanantaina vaihdan kyllä liittymän.Onko näin muilla joilla elisa liittymä?

lisse
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:
Mulla on Kolumbus ja ihan oudoilla summilla tulee laskuja (oli parin kun tauko ettei tullu laskuja ollenkaan, mun nimillä on kaks liittymää) .. Otan ma yhteyttä sinne :kieh:

Mun työkamu sanoi tällä viikolla että hänellä myös kolumbus-liittymän kanssa häikkää

Miulla on kans Elisan liittymä ja sekasin on laskutus... Miulla jäi heinäkuussa kokonaan lasku tulematta ja nyt ei taaskaan oo tainnu tulla...enkä kyllä rupea maksamaan monen kuun laskuja yhdellä laskulla...tulis hiukan liian kalliiks miulle... Täytyy kans maanantaina sinne soitella...ärsyttää ihan älyttömästi...ja viel se, et miulla on tuo kytkykauppa, ni vielä vajaa vuosi pitäis tuota puhelinta ja liittymää pitää... |O

ennastiina
Meillä on kahdella tytöllä kolumbuksen liittymä. Kaksi vuotta sitten otettiin ne ja toiselle on tullut yksi lasku, toisella kaksi laskua. Vuosi kulunut taas laskuitta. En ymmärrä!
Kerran kauan sitten soitin sinne ja ne vaan sanoi, että ei ole laskutettavaa, kun on se 5 euron puheaikakin...Kuinkahan kauan se riittää? Perusmaksuistakaan ei tule laskua. Ihan käsittämätöntä. Tytöt soittelee kuitenkin....

Muutenkin sekoilevat kolmannen tyttären elisan liittymän kanssa. Oli todella vaikeaa saada vaihdettua saldorajaa 30:sta 50 euroon ym ym.

Yhteistyössä