Onko muita joilla ei ole pätkääkään vauvakuume? ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolme riittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolme riittää

Vieras
Ystäväpiirissä on taas paljon vauvoja.Itse huokaan helpotuksesta kun meillä on jo ne ajat ohi.Ei tule edes haikea olo kun näen vauvoja...lähinnä kylmät väreet kun kuulen vauvan itkua...

:wave: Täällä myös yksi ei-vauvakuumeilija!
Vauvamahan voisin ehkä ottaa, mutta vauvaa en haluaisi. Tai en juuri nyt, ehkä joskus.
Ja sen mahan voisin ottaa, kun se olisi ihana. Tämä oma taas tällainen "löllykkä" :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Höh, vauva aikahan on kaikista ihaninta ja parasta aikaa. :)

Mä taas tykkään enemmän vanhemmista lapsista,joiden kanssa voi jo puuhastella kaikenlaista.Ja vauva-aika oli sitovaa jatkuvassa valmiustilassa olemista,väsyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mä taas tykkään enemmän vanhemmista lapsista,joiden kanssa voi jo puuhastella kaikenlaista.Ja vauva-aika oli sitovaa jatkuvassa valmiustilassa olemista,väsyttävää.

No siksi mulla on myös mies.

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No siksi mulla on myös mies.

Joo mullakin mies joka 8h päivässä toissä ja ilat harrastaa. Itse en pidä lainkaan vauva-ajasta eikä sitä aikaa onneksi enää tulekaan. Kunhan tämän nykyisen saa isommaksi niin huokaisen. Meillä siis myös 2 lasta.

ei ole yhtään vauva kuumetta täälläkään!! 9kk tyttönen tuolla touhuaa ja se taitaa meille riittää. en varmaankaan itse selviäisi samanlaisesta rääkistä toista kertaa:/

:wave:
Kolme riittää, on puuhaa ja vouhotusta ihan omiksi tarpeiksi. Mutta vannomatta paras :whistle:

Muoks. ja kun kuulen vauvan itkua, ajattelen pikkuisen ilkikurisesti, että onneksi ei ole minun :D

Mulla ei ole koskaan ollut vauvakuumetta :wave:

Jos saisi toisen tollaisen 2v:n, samanlaisen kuin mun muksu, niin otan vastaan. Mutta ei noita vauvoja kiitos. Musta on paljon hauskempi kuunneella esim ravintolassa "äitii, ei saa viedä mun ruokaa"-huutoja, kuin puklaavaa ja kitisevää sinappikonetta.

Yhteistyössä