K
kolme riittää
Vieras
Ystäväpiirissä on taas paljon vauvoja.Itse huokaan helpotuksesta kun meillä on jo ne ajat ohi.Ei tule edes haikea olo kun näen vauvoja...lähinnä kylmät väreet kun kuulen vauvan itkua...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höh, vauva aikahan on kaikista ihaninta ja parasta aikaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höh, vauva aikahan on kaikista ihaninta ja parasta aikaa.![]()
Mä taas tykkään enemmän vanhemmista lapsista,joiden kanssa voi jo puuhastella kaikenlaista.Ja vauva-aika oli sitovaa jatkuvassa valmiustilassa olemista,väsyttävää.
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höh, vauva aikahan on kaikista ihaninta ja parasta aikaa.![]()
Mä taas tykkään enemmän vanhemmista lapsista,joiden kanssa voi jo puuhastella kaikenlaista.Ja vauva-aika oli sitovaa jatkuvassa valmiustilassa olemista,väsyttävää.
No siksi mulla on myös mies.
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höh, vauva aikahan on kaikista ihaninta ja parasta aikaa.![]()
No siksi mulla on myös mies.