Onko muita, joiden suhteessa seksi muidenkin kanssa on sallittua niin sovittaessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
Meillä on noin, ei käytetä tuota oikeutta kovinkaan usein, mutta noin on sovittu miehen kanssa.

Mietin, että kun monet väittävät että tälläiset sopimukset johtuvat siitä, ettei suhteessa ole rakkautta ja ehkä seksi on huonoa tms.

Minusta meillä seksi on hyvää ja rakkauttakin on, jotenkin vaan tuo mahdollisuus on kiva olla olemassa ja on omalla tavallaan kiihottavaakin.

Mulla on ollut aiemmin pitkiä ns. vapaita suhteita, ja oon ollu kovasti sitämieltä että kaikki on ok, ja on ollutkin. Ja kumppanianai olen rakastanut ja ehkä vähän muitakin siinä sivussa. Ja kumppanin kanssa seksikin on ollut erinomaista. Seurustelin jopa kahden kanssa samaan aikaan niin että molemmat tiesi tilanteesta, tunsi toisensa jopa ja kaikki oli ok ja rakkautta oli molempiin.

Muttamutta. Nykyiseen puolisooni olen palavasti rakastunut, en ole ikinä ollut näin hullaantunut keneenkään, enkä edes haluaisi muita, enkä haluaisi että hänelläkään olisi, meillä on siis ihan normaali suhde.

En sitten tiedä olenko tullut vanhaksi (tai vanhanaikaiseksi), vai enkö vaan ole aiemmin rakastanut tarpeeksi, vai eeikö kumppanini ole ollut 'se oikea'. En tiedä.

No, tätä ei kysytty, mutta minusta toi ei ole suhde eikä mikään. Tollaiset vapaudet on ihan hölmöjä. Jos mies antaisi minun huidella muidenkin kanssa, niin tuntuisi, ettei hän oikeasti välittäisi niin kovin. Minusta on ihanaa, että hän haluaa pitää minua omanaan, ja luottaa, että pystyy ihan YKSINÄÄN tekemään minut onnelliseksi, eikä sysää vastuuta muillekin. Tämä suhde on meidän juttu, eikä jonkun muunkin. Tämä liitto on paljon arvokkaampi, kun se ei ole muille, vaan vaan meille. Arvokkaimmat asiat ovat pienissä erissä. Tämä on niin arvokas ja tärkeä, ettei ole menossa jakoon muille. <3

ei ole.
mutta kyllä mä ymmärrän, että joillakin se voi toimiakin jos kumpikin sen tosiaan hyväksyy ja se on ok.
minä tunnen itseni, että kuolisin mustasukkaisuuteen ja suruun - siksi en moista sopimusta pystyisikään tekemään.

No, tätä ei kysytty, mutta minusta toi ei ole suhde eikä mikään. Tollaiset vapaudet on ihan hölmöjä. Jos mies antaisi minun huidella muidenkin kanssa, niin tuntuisi, ettei hän oikeasti välittäisi niin kovin. Minusta on ihanaa, että hän haluaa pitää minua omanaan, ja luottaa, että pystyy ihan YKSINÄÄN tekemään minut onnelliseksi, eikä sysää vastuuta muillekin. Tämä suhde on meidän juttu, eikä jonkun muunkin. Tämä liitto on paljon arvokkaampi, kun se ei ole muille, vaan vaan meille. Arvokkaimmat asiat ovat pienissä erissä. Tämä on niin arvokas ja tärkeä, ettei ole menossa jakoon muille. <3

Tää oli niin hienosti sanottu, siihen ei tartte lisätä enää mitään<3

Yhteistyössä