Onko muita joiden mielestä kotihoidontukea pitäisi jatkaa 4v saakka?

  • Viestiketjun aloittaja onni?
  • Ensimmäinen viesti
ihme tyyppi oot
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Kotihoidontuen vois lopettaa kokonan. siis ei OMAN lapsen hoidosta kuulu saada rahaa, lapsen kanssa jos haluaa olla kotoan se on tehtävä kun siitä tykkää.Ei raha saisi olla se juttu minkä takia äidit jäävät kotiin TEKEMÄTTÄ MITÄÄN.
tuskin kukaan sitä rahasta tekee.on toi kodinhoitotuki niin pieni ettei se ole mikään houkutin kotiin jäädä ja tiesitkö että kun äiti tai isä hoitaa lastaan kotona niin se tulee valtiolle paljon halvemmaksi.eli valtiohan siinä voittaa.
ja oletko tullut ajatelleeksi että rahaa tarvitaan että pystyy elämään vai pitäiskö olla syöttämättä lapsiaan..
onneks et ole mun tuttu vaikutat nimittäin aika ilkeeltä ja kylmältä ihmiseltä
ja miten on kuka hoiti sun lapset vai lähitkö heti töihin tuskin kun täällä tähän aikaan kirjoittelet...ja miten oletko valmis ,maksamaan takaisin saamasi kodinhoitotuen tuskin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jekku:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
Vois jatkaa, ahdistaa jo nyt että vuoden päästä poika 3v ja en tiedä mitä sitten tapahtuu

Miltä kuulostaisi vaikka työ?
Säkin meinaat, että kotiäidit on töitä pakoilemassa? Jep, jep!

Just. niinkö mä kirjotin?? Vastasin hänen kysymykseen ja se on hyvä vaihtoehto. Miks pitää olla kotona siihen asti valtion rahoilla, kun laps muuttaa pois
 
jekku
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja jekku:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
Vois jatkaa, ahdistaa jo nyt että vuoden päästä poika 3v ja en tiedä mitä sitten tapahtuu

Miltä kuulostaisi vaikka työ?
Säkin meinaat, että kotiäidit on töitä pakoilemassa? Jep, jep!

Just. niinkö mä kirjotin?? Vastasin hänen kysymykseen ja se on hyvä vaihtoehto. Miks pitää olla kotona siihen asti valtion rahoilla, kun laps muuttaa pois
No eiköhän kaikki sen tiedä, että töihin meno on edessä, jos lapsi pitää hoitoon viedä. Eiköhän tässä ollut kyse alle kouluikäisistä lapsista tai edes alle 4-vuotiaista.
 

Yhteistyössä