Onko muita, joiden miehet ei "kestä" äidistään mitään negatiivista palautetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viipotin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Viipotin

Jäsen
28.07.2007
452
0
16
Tuosta anoppiketjusta tuli mieleen, että onko muita sellaisia miehiä joille ei voi sanoa heidän äidistään mitään negatiivista? Mun mies on sellainen. Ei ole edes ollut mikään "mammanpoika" koskaan ja on osannut olla nuorena aika harmaita hiuksia aiheuttava yksilö, mutta nyt aikuisena on sellainen puolustuskanta aina omaan äitiinsä.
Anoppini on joskus oikeasti aika outo ja jos jostain asiasta mainitsen niin heti on sanomassa, että mitäs tosta tms.
Kyllä mulle kärsii sanoa esim. mun vanhemmista jos ne hölmöilee jotain ja manailen niitä itsekin välillä.
Oikeesti joskus oikein rasittaa. Mutta toisaalta jos oma poika joskus suhtautuisin minuun noin niin mikäs sen mukavampi :whistle:

Mun mies osaa itsekin antaa sitä negatiivista palautetta äidistään :D Siis joo, anoppi on ihana ihminen, joskus jotkut häneen liittyvät asiat ottaa pattiin (mua tai mun miestä ) mutta niistä puhutaan, kaikki toistemme kanssa.

Mä ainakaan en siedä itse, jos omista lähmmäisistäni annettaisiin pahaan sävyyn negatiivista palautetta. Yritän välttää myös puhumasta pahaa anopista. Joskus vain on tosiasioita sanottava ja mies on kyllä ne ymmärtänyt.

Yhteistyössä