Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Kyllä mun mielestä lapsen KUULUUKIN tykätä enemmän kotipäivistä! Ehkä se kielisi asioiden olevan jollakin tavalla hullusti, jos lapsi haluaisi vain hoitoon :/ Olisin tosi pettynyt, jos lapseni näin haluaisi. Tykkää mennä yleensä hoitoon, mutta kotipäivistä nauttii täysin rinnoin =)
No niin mullekkin on moni sanonu että on vaan hyvä merkki että lapset haluaa olla kotona. Mutta onko mun kavereitten lapsilla sitte kotona niin tylsää tai jotain kun ne niin hanakasti haluais joka päivä päiväkotiin?
Kaverit saattavat painaa lapsen vaakakupissa hurjan paljon.. Kotona saattaa olla myös tylsää, lapsi ei pääse ulkoilemaan tai saa/voi purkaa energiaansa riittävästi. Ei kotiolojen tarvitse olla mitenkään erikoiset, että lapsi valitsisi mieluummin päiväkodin. Kertoohan sekin toisaalta positiivista päiväkodista, jos lapsi sinne menee mielellään.
Niin kun sitä mä oon pohtinu että onko sielä päiväkodissa jotain vialla kun lapset ei sielä haluais olla...
Mitä meidän kotielämään tulee, niin me kyllä paljon ulkoillaan ja touhutaan kaikenlaista. Ja asutaan isossa kerrostaloyhtiössä jossa on paljon lapsia, ei tarvi ku pihaan mennä niin on heti 5-6 oman ikäistä kaveria joiden kanssa leikkiä. LIsäksi kaikilla mun ja miehen kavereilla on meidän lasten kanssa samaa ikäluokkaa olevia lapsia ja ollaan paljon tekemisissä heidän kanssaan. Eli meidän lasten ei ainakaan kavereiden perässä tarvi päiväkotiin mennä. Ehkä ne menis sinne sitte hanakammin jos kotioloissa ei olis niin paljon kavereita.?? En tiedä.